MODA

Jesienne trendy w nowej kampani Answear

08.10.2018 Wojciech Szczot

Jesienne trendy w nowej kampani Answear

Jesienno-zimowe propozycje ANSWEAR.com są pełne nieoczywistych połączeń, głębokich kolorów i ciekawych fasonów. Wyobraźnia, konwenanse i utarte schematy nie muszą Cię przecież ograniczać. Inspiruj się trendami, miksuj printy i baw się modą, Na własnych warunkach i kiedy tylko chcesz. Jeśli chodzi o konkrety – mocne elementy kolekcji to między innymi: olbrzymie puchowe kurtki zaczerpnięte wprost z mody ulicznej lat 90., mocno osadzone w latach 80. dresy, marynarki w zwierzęce wzory, kombinezony w kratę, cekinowe spódnice oraz powłóczyste sukienki.

Całej kampanii towarzyszą elektryzujące zdjęcia wizerunkowe oraz materiał video. Dynamiczny spot, w którym zaprezentowano stylizacje zaczerpnięte ze światowych wybiegów oraz mody ulicznej Paryża, Nowego Jorku czy Mediolanu, został zrealizowany we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Wyreżyserowała go Maria Zbąska współtworząca duet twórczy Państwo Rodzeństwo. Za reżyserię ruchu odpowiadał Pat Bogusławski (Movement Director, który w swoim portfolio ma sesje m. in. z Victorią Beckham czy Stellą McCartney). Częścią kampanii jest również strona internetowa, dzięki której klienci ANSWEAR.com mogą poznać najgorętsze trendy AW18/19 oraz zobaczyć wpisujące się w nie stylizacje zaproponowane przez stylistów ANSWEAR.

Jesienno-zimowa kampania ANSWEAR  prowadzona jest w Polsce oraz na Słowacji, w Czechach, Węgrzech, Rumunii i na Ukrainie. Działania reklamowe obejmują serwisy internetowe, portale video (VOD, YouTube) oraz serwisy społecznościowe.