MODA, SHOPPING ONLINE

Jenny Fairy w najnowszej kolekcji mówi „Don’t Be Shy”

13.10.2021 Fashion Post

Jenny Fairy w najnowszej kolekcji mówi „Don’t Be Shy”

Chcesz dodać swojej stylizacji odwagi? Przełamać ją niebanalnymi butami i torebką? Bez wątpienia znajdziesz w takim razie coś dla siebie w najnowszej kolekcji od Jenny Fairy. Botki na słupku pokochały już Cher, Bianca Jagger i Ali MacGraw. Torebki o charakterystycznym kształcie podbiły Instagram. Teraz pora na Ciebie!

Kolekcja „Don’t Be Shy”

„Don’t be shy” to najnowsza propozycja od Jenny Fairy. W kolekcji znalazły się najmodniejsze akcesoria sezonu, które pobiły już wybieg Prądy i stały się obiektem pożądania fashionistek. Kapsułowa kolekcja jest więc idealną propozycją dla fanek mody, które najnowsze trendy mają w małym palcu.

W kolekcji botki na charakterystycznym, masywnym obcasie występują w czterech wersjach kolorystycznych: karmelowym, czarnym, czekoladowym i gołębio-szarym. Zamykane na klasyczny zatrzask marszczone torebki także zostały utrzymane w fasonie, który ostatnio pokochali projektanci. W sesji pokazano różnorodne możliwości łączenia akcesoriów ze stylizacjami, a wszystko w obecnych trendach. Botki będą pasowały do skórzanych spodni, krótkich spódnic, a torebki do prostych sukienek, ale także nietuzinkowych outfitów.

 

Sesja

Gwiazdą sesji  została Emilia Nawarecka, jedna z najjaśniejszych gwiazd polskiego modelingu. Na swoim koncie ma okładkę francuskiego „L’Officiela” oraz chociażby kampanię dla Emporio Armani, Bizuu i Misbhv. Autorką artystycznych fotografii jest Zuzanna Krajewska, która w wyjątkowy sposób przy każdej swojej sesji prezentuje kobiece ciało w jego zmysłowej acz naturalnej formie. W sesji top modelka przeistoczyła się w ikonę stylu lat 70., ale to akcesoria grają tutaj pierwszoplanową rolę. 

Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na stronie CCC pod linkiem oraz w aplikacji.

Zdjęcia: Zuza Krajewska; Modelka: Emilia Nawarecka / Division; Stylizacja: Karolina Gruszecka; Makijaż: Wilson; Włosy: Łukasz Pycior; Scenografia: Witek; Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC; Art Director: Maria Mastalerz / CCC; Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC