MODA

Jennifer Lopez została globalną ambasadorką marki Intimissimi!

08.03.2023 Fashion Post

Jennifer Lopez została globalną ambasadorką marki Intimissimi!

Włoska firma Intimissimi, produkująca ekskluzywną bieliznę, oficjalnie ogłosiła właśnie, że znana na całym świecie piosenkarka Jennifer Lopez została ich globalną ambasadorką. Trudno wyobrazić sobie inną osobę w tej roli! 

Intimissimi x Jennifer Lopez

Współpracę piosenkarki z marką rozpoczyna piękna kampania, celebrująca kobiety, ich poczucie pewności siebie i wartości we wszystkich rolach, które odgrywają. Jak mówi Intimissimi Lopez jest idealną ambasadorką, ponieważ wnosi do marki silny i nowoczesny seksapil oraz przekazuje jej podstawowe wartości. „Gdy szukaliśmy partnerki marki, która ucieleśnia ducha wszystkich naszych kultowych klientów, od razu zwróciliśmy się do Jennifer Lopez. Chcemy, aby kobiety czerpały jak najwięcej satysfakcji z życia i czuły się silniejsze każdego dnia” – powiedział Matteo Veronesi, dyrektor generalny Intimissimi.

W zeszłym roku, podczas podróży do Włoch, Jennifer odkryła Intimissimi. „Uwielbiam Włochy – ludzi, modę, kulturę, jedzenie i bogatą historię. Kiedy odkryłam Intimissimi, od razu zachwycił mnie ich jedwab, romantyczna koronka, piękne, podkreślające figurę kroje i kunsztowne projekty” – powiedziała Jennifer Lopez – „Jestem dumna z tego, że jestem kobietą Intimissimi i zaszczycona, że postrzegają mnie jako osobę, która utożsamia ich cechy pewności siebie, witalności i siły”.

Riccardo Ruini, dyrektor kreatywny, uchwycił esencję barwnego i tętniącego życiem włoskiego lata za pomocą kinowych obrazów, aby zmienić kolory Positano w nowej kampanii wiosna/lato 2023. Odcienie fuksji reprezentujące kwiat bugenwilli, pomarańcz dla zachodzącego słońca i turkus symbolizujący Morze Śródziemne przeplatają się w całej nowej gamie kolorów.  Ruini wraz z reżyserem Gią Coppolą i fotografem Chrisem Collsem przywołują autentyczny, tętniący życiem włoski raj na wybrzeżu. Kampania przedstawia jeden dzień z życia Jennifer Lopez, która jest zrelaksowana, wesoła, popija kawę i śpiewa piosenkę „II Cielo in una strofa”. Kampania przedstawia portret kobiety, z którą każdy może się utożsamić, portret pełen cudów i magii.