MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Jennifer Lawrence gwiazdą kampanii Dior jesień-zima 2017
31.03.2017 Michalina Murawska
Do jesieni jeszcze co prawda daleko, ale jak widać marka Dior postanowiła jako pierwsza zaprezentować co przygotowała na przyszły sezon. Tym razem Maria Grazia Chiuri wraz z fotografką Brigitte Lacombe, która stanęła za obiektywem również wiosennej kampanii, postawiły na klasykę w postaci czarno-białych zdjęć. Już na pierwszy rzut oka widać, że tegoroczna jesienna sesja wizerunkowa nieco odbiega od poprzednich kampanii Dior. Z drugiej jedna strony Chiuri już nie raz pokazała, że markę będzie prowadzić po swojemu.
Dotychczas sesje wizerunkowe domu mody Dior często były niemalże „przestylizowane”, a pozy modelek sprawiały wrażenie nieco sztywnych. Maria Grazia-Chiuri postanowiła z tego zrezygnować. Sesja z udziałem Jennifer Lawrence jest o wiele bardziej delikatna, na co ma wpływ mała ilość makijażu na twarzy aktorki oraz przede wszystkim stylizacja. Jennifer nonszalancko pozuje na tle białej ściany w t-shircie marki z napisem „We should all be feminists”, obcasach z logowanym paskiem, prostej marynarce oraz dżinsach. Ten niewymuszony i wręcz skromny wygląd jest pewnym ukłonem w stronę współczesnych kobiet, które bardzo często stawiają właśnie na takie ponadczasowe (i wygodne) połączenia. W kampanii nie zabrakło również „it” dodatku poprzedniego sezonu, czyli nieśmiertelnego chokera oraz odświeżonej wersji torebki Lady Dior, którą wzbogacono o szeroki pasek i wisiorki. Chiuri ewidentnie chce „odmłodzić” wizerunek Diora, ale czy faktyczne uda jej się przekonać do siebie miellenialsów? Zobaczymy, szczególnie, że ceny niestety nie zachęcają.