Po pojawieniu się Jennie na zdjęciach z kampanii Chanel 22 Bag, gwiazda BLACKPINK powraca w oficjalnym filmie kampanii marki.
Po raz kolejny nakręcony przez Inez i Vinoodha film przedstawia Jennie w „tradycyjnym domu Hanoka”, który według duetu został „pięknie zmodernizowany”. „Chcieliśmy umieścić tę wyimaginowaną JENNIE na tle, które było mniej realistyczne, a bardziej fantastyczne. Jej postać ma wspaniałe animowane skrzydła w filmie, co czyni ją jeszcze bardziej magiczną”.
Mówiąc o swoim zaangażowaniu w film, Jennie dodała: „Praca z Inez i Vinoodh to zawsze przyjemność. Odbyliśmy wiele rozmów na temat tego, jak chcieli wyrazić to, kim jestem w tej kampanii. Idealnie połączyli wizje Virginie i moją, tworząc „Chanel”. Przestudiowali mnie szczegółowo, a ich poświęcenie naprawdę mnie zmotywowało. To był pierwszy raz Inez i Vinoodh w Korei i mam nadzieję, że mają same szczęśliwe wspomnienia!”
„JENNIE zrobiła niesamowitą karierę i ma niesamowitą etykę pracy, która wynika z bycia gwiazdą K-popu, gdzie perfekcja, cierpliwość, wytrzymałość i odpowiedzialność są niezbędne”, wyjaśnił duet reżyserów w komunikacie prasowym.
„Wszyscy znamy jej niesamowity wizerunek jako performerki, ale czasami pojawia się niedoskonałość, chaos, zabawa i niekontrolowana radość, jak u każdego człowieka. Wszystko polega na znalezieniu tej równowagi. Postanowiliśmy zwizualizować te elementy jako „drugą JENNIE”, prawie jak jej wyimaginowaną, baśniową wersję. Chodzi o te dwie strony człowieka i pozwolenie na chaos: chodzi o szczęście, a nie tylko o doskonałość”, dodali.