Przez ostatnie sześć dekad Carrera opierała się na różnorodnych kampaniach reklamowych, jednak w tym roku marka postanowiła nadać sobie „twarz”, z którą mogliby się identyfikować odbiorcy. Wybrała do tego jednego z najprzystojniejszych i najbardziej interesujących gwiazd Hollywood.
– Carrera to marka, którą znam od dziecka. Kiedy został mi zaprezentowany projekt Maverick od razu poczułem pewną więź, ponieważ mówi on o osobach, które są odważne, które nie boją się ryzyka i porażek – to właśnie tego rodzaju ludzie inspirowali mnie przez całe moje życie – mówi Leto.
Aktor pozował znanemu w świecie mody i sztuki fotografowi, Alasdairowi McLellanowi. Fotograf w swoim portfolio może poszczycić się współpracą z brytyjską edycją „Vogue”, „The Gentlewoman”, „W Magazine” oraz kampaniami dla największych domów mody – Louis Vuitton, Moschino, Mulberry, i wiele, wiele innych. Za tło sesji zdjęciowej posłużyły ulice wschodniej części Los Angeles. Surowość miasta, i jego wielkomiejskie ulice umocniły i podkreśliły autentyczność marki Carerra.
Powyżej możecie zobaczyć backstage sesji zdjęciowej z udziałem aktora i okulary, w których pozuje, a poniżej oficjalne zdjęcia promocyjne.
Okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne należące do kolekcji Maverick są imponująco lekkie, a zaangażowanie do kampanii znanego gwiazdora z pewnością nada marce świeżości i nowego sznytu. Dodatkowo fani, zarówno marki jak i artysty mogą obejrzeć specjalny filmik zza kulis sesji zdjęciowej. Zobaczcie sami!