MODA

Iris Law w kampanii reklamującej kolekcję Marc Jacobs x Melissa

27.06.2023 FASHIONPOST

Iris Law w kampanii reklamującej kolekcję Marc Jacobs x Melissa
Marka Melissa i Marc Jacobs połączyli siły, aby stworzyć specjalną kolekcję kapsułową, która prezentuje ostry styl amerykańskiego projektanta mody, kładąc jednocześnie nacisk na design, autentyczność i zrównoważony rozwój. Asortyment wprowadza niezwykle lekkie i przyjazne dla środowiska obuwie, odzwierciedlające ich wspólne zaangażowanie w innowacje.

Linia składa się z trzech modeli, chodaków, sandałów na platformie i klapek. Każdy z posiada charakterystyczny monogram Marca Jacobsa, płynnie łączącym estetykę marki ze zrównoważonym podejściem Melissy. Kolory butów wahają się od klasycznej czerni i złamanej bieli do żywych czerwieni i błękitu, z oryginalnym akcentem srebra, uzyskanym przy użyciu atramentu na bazie wody, co zmniejsza zanieczyszczenie powietrza.

Buty są wykonane z trwałych materiałów, w tym biopolimeru EVA, mieszanki pochodzącej częściowo z trzciny cukrowej, z 25% zawartością warzyw, co zapewnia wyjątkową lekkość i wygodę. Podeszwy są wykonane z nadającego się do recyklingu tworzywa sztucznego Melissa firmy Melissa, a ultralekkie wypełnienie z PU i wkładki z tkaniny wykonane z przetworzonych butelek PET zwiększają przyjazność dla środowiska obuwia.

Kapsułowa kolekcja Marc Jacobs x Melissa jest wegańska i zarejestrowana przez Vegan Society, a opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu, z wykorzystaniem papieru z recyklingu i kleju na bazie wody. 
 
Kampania reklamowa została wykonana w Nowym Jorku przez fotografa Valentina Herfraya i stylizowana przez Sydney Rose Thomas, przedstawia Iris Law prezentujące stylizacje z kolekcji Marc Jacobs Pre-Fall 2023.

Kolekcja Melissa x Marc Jacobs jest już dostępna w sklepach Galeria Melissa, Clubes Melissa, Marc Jacobs oraz online.