Instagram The Icon Agency bardzo różni się od tych, które prowadzą pozostałe agencje specjalizujące się w podobnych dziedzinach. Skąd taki pomysł?
Na naszym Instagramie pokazujemy to, co nas inspiruje, czym się zachwycamy, taki zamysł był od samego początku. Chcemy dzielić się tym, co bezpośrednio wpływa na nasze działania i co jest zgodne z naszym poczuciem estetyki. Fajnie jest wyróżniać się na tle innych i cieszymy się że nam się to udaje.
Czy kolaże, które znajdziemy na waszym profilu, pomagają komunikować się z obserwującymi was użytkownikami oraz potencjalnymi klientami? Jeśli tak, to w jaki sposób?
Nasze kolaże na pewno ukazują nasz kierunek myślenia – nie zamykamy się na łączenie różnych form i technik, to na pewno znak dla potencjalnych klientów, że nie ma dla nas projektów niemożliwych.
Skąd czerpiecie inspiracje tworząc grafiki?
Inspiracje czerpiemy ze wszystkiego, co nas otacza – to sztuka, muzyka, filmy. Jest wiele portali, które sprawdzamy każdego dnia, takie jak np.: @ignant, @anothermagazine, @highsnobiety, @nowness, @somewheremagazine, portale magazynów modowych, designerskich, lifestyle’owych i wiele innych. Lubimy obserwować również instagramy Kwiaty i Miut (@kwiatyimiut), Rated:Modern Art. (@ratedmodernart), czy Where I See Fashion (@whereiseefashion). Codziennie odkrywamy nowych artystów, którzy nas zachwycają, Internet na pewno jest niekończącym się źródłem inspiracji.
Ulubiona aplikacja do edytowania, projektowania, zarządzania Instagramem to…?
Nasze kolaże powstają w bardzo różny sposób – nie mamy jednej ulubionej aplikacji – cały czas szukamy nowych rozwiązań i pomysłów. Na co dzień korzystamy między innymi z: whitagram, czy tile pic.
Lepiej prowadzić Instagrama strategicznie czy spontanicznie? Planujecie posty z wyprzedzeniem?
Nie planujemy postów – spontaniczność sprawdza się najlepiej 🙂