URODA

Instagram Tygodnia #11: kobiecość w duchu vintage według Natalii Siebuły

05.01.2018 Paulina Kosim

Instagram Tygodnia #11: kobiecość w duchu vintage według Natalii Siebuły

Jak opisałabyś swój Instagram w trzech słowach?

Mam nadzieje, że mój Instagram jest ciepły, kobiecy w lekkim duchu vintage.

Czy korzystasz z Instagrama, aby dotrzeć do nowych klientek? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Myślę, że każdym prezentowanym zdjęciem na Instagramie tworzymy wizerunek i charakter marki co buduje społeczności entuzjastów tej czy podobnej estetyki a tym samym poszerza grono naszych klientek.

Jakie aplikacje pomagają Ci w tworzeniu profilu? Np. do edycji zdjęć?

Używam aplikacji Squaready, dzięki której wstawiam zdjęcia pionowe nie burząc ich kompozycji, a także aby pokazać pełne sylwetki. Większość zdjęć na profilu pochodzi z sesji czy kampanii, które realizuje z fotografem – Piotrem Czyżem a te bardziej spontaniczne z życia marki delikatnie poddaje edycji w VSCO.

Spędzasz dużo czasu na planowaniu treści, tzn. co i kiedy wstawisz? Czy kierujesz się spontanicznością?

Pewne treści mam zaplanowane z wyprzedzeniem, inne niekoniecznie. Staram się układać kolejne fotografie o podobnej stylistyce i spójnie kolorystycznie.

Czy są jakieś profile, które Cię inspirują?

Mnóstwo o przeróżnej tematyce! Dzięki Instagramowi odkryłam naprawdę sporo bardzo interesujących artystów, marki ale i ciekawych, fajnych ludzi. Bardzo podoba mi się klimat u @khaite_ny czy @lisasaysgah ,@palomawool i @mansurgavriel , naturalizm u @pansyco , lubię patrzeć jak tańczy @inouicg . Miło podróżuje się z moją serdeczną klientką @_domi_s_ czy @comeonstacks . Lubię też profile tematyczne jak @brutgroup , @dobrestylowkistarszychpan czy niedawno odkryte @kratki_furtki_plotki .