URODA

IMCAS World Congress oraz otwarcie francuskiej siedziby marki NEAUVIA

11.03.2020 Fashion Post

IMCAS World Congress oraz otwarcie francuskiej siedziby marki NEAUVIA
Fot. Materiały prasowe

Po raz kolejny marka Neauvia uczestniczyła (również jako jeden ze sponsorów) w międzynarodowym kongresie medycyny estetycznej IMACAS World Congress w Paryżu. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach od 30 stycznia do 1 lutego w legendarnym Palais des Congres de Paris. W ramach wydarzenia Neauvia stworzyła specjalne stoisko przypominające terminal lotniczy. Drugą strefą był Vip Room Neauvia, gdzie dokładnie można było poznać holistyczne podejście marki do medycyny estetycznej.
 
IMCAS World Congress to największe wydarzenie w Europie poświęcone chirurgii plastycznej i medycynie estetycznej. W tegorocznej odsłonie kongresu w Paryżu uczestniczyło około 12 000 osób. Na IMCAS pojawiają się wszyscy światowi producenci sprzętu i produktów wykorzystywanych w medycynie estetycznej. Poza strefą wystawienniczą, wydarzeniu towarzyszą wykłady dotyczące najnowszych trendów w estetyce twarzy i ciała.
 
Nasza redakcja jako jedyna w Polsce pojechała do Paryża na zaproszenie marki Neauvia. Poza konkresem IMCAS braliśmy udział w Neuavia Coctail Party, która odbywała się na Wieży Eiffle’a. W piątkowy wieczór uczestnicy zostali zaproszeni do Avenue des Champs-Elysees, gdzie mieści się LIDO, znany na całym świecie kabaret. Podczas pobytu odbyło się również oficjalne otwarcie francuskiej siedziby Neauvia.
 

Materiały prasowe
Fot. Materiały prasowe

Na kongresie IMCAS zaprezentowano również premierową kampanię wizerunkową Neauvia. Jedną z twarzy kampanii została międzynarodowa modelka Jaelle Leclerc, którą zapytaliśmy o szczegóły współpracy z Neavią. Sprawdźcie, co nam powiedziała. 

Zbigniew Kokot Fashion Magazine / Fashion Post: Wróciłaś właśnie z sesji zdjęciowej do najnowszej kampanii Neauvia. Jakie są Twoje wrażenia z tej współpracy?

Jaelle Leclerc: Zdjęcia do kampanii Neauvia przebiegały we wspaniałej atmosferze. Mieliśmy dwa dni sesji. To co dla mnie najważniejsze w tej współpracy to przekaz Neauvia; marka promuje holistyczne podejście do dbania o siebie. Nasza kondycja to wszystko: kosmetyki, zabiegi, sport, jakościowe posiłki i stan ducha. To coś co bardzo czuję i jest zgodne z moją filozofią życia.

Jak Ty dbasz o siebie? Jakie są Twoje tricki urodowe?

Oczywiście muszę dbać o siebie, wizerunek jest częścią mojej pracy. Uprawiam dużo sportu, staram się regularnie spać, pić dużo wody. Zawsze zwracam również uwagę na kosmetyki, których używam. Ważny jest ich skład i dostosowanie do potrzeb mojej skóry

Jak wspominałaś, od zawsze jesteś zaangażowana w sport. Czy to pomaga Ci w modelingu? 

Absolutnie. Sport nauczył mnie na pewno poczucia odpowiedzialności i sumienności. Musisz trenować, musisz ciężko pracować na swój sukces. Tak samo jak w modelingu. W sporcie ważne są zasady fair play, ja w życiu również je stosuję. Podobnie jak w sporcie, w modelingu musisz konkurować, brać udział w castingach, zawsze na 100% i z uśmiechem na twarzy.

Powiedz mi więcej o swojej karierze. Jak ona przebiegała, jakie masz plany na przyszłość?

Moją przygodę z modelingiem zaczęłam już jako dziewczynka. W pierwszej kampanii brałam udział jako trzynastolatka. Kierunkiem mojej kariery w modelingu jest na pewno moda. To w tym obszarze czuję się i spełniam najbardziej. Wcześniej brałam również udział w kampaniach marek beauty, takich jak Neauvia. Co do planów na przyszłość, na pewno chciałabym również spróbować swoich sił w muzyce. Mój tata jest muzykiem. Byłam ostatnio w Los Angeles, nagrałam już kilka utworów demo, spotkałam się z producentami muzycznymi. Trzymaj więc za mnie kciuki. 

Co inspiruje Cię do ciężkiej pracy?

Myślę, że bardzo ważne w ciężkiej pracy jest nasze wychowanie. Nie pochodzę z zamożnej rodziny, na wszystko musieliśmy zapracować sami. Moi rodzice wpoili mi szacunek do pracy i do ludzi. Dla mnie również ważne jest to, aby dzielić się swoim doświadczeniem z młodszymi, aby pokazywać im drogę i dobre rozwiązania.