MODA

Iga Lis w mini kampanii Kiss Kiss La Mania na Walentynki

04.02.2016 Redakcja Fashion Magazine

Iga Lis w mini kampanii Kiss Kiss La Mania na Walentynki

O Idze Lis, jednej z najmłodszych modelek warszawskiej agencji zrobiło się głośno kilka lat temu, kiedy debiutowała na pokazie Łukasz Jemioł Basic. Nic dziwnego, jest córką znanych medialnych twarzy, zwraca więc większą uwagę mediów i obserwatorów. Młoda modelka ma już za sobą kilka sesji zdjęciowych, w tym dla jednej z polskich marek biżuteryjnych i pokazów mody. Trafiła też ostatnio do zakładki „New Faces” portalu models.com. Teraz jej talent dostrzegła także La Mania, która wybrała Igę na twarz swojej kapsułowej kolekcji t-shirtów idealnych na Walentynki.

Sfotografowana w jednym z najmodniejszych warszawskich miejsc, Bistro Zorzy modelka lansuje bluzy i białe oraz szare koszulki z motywem czerwonych, „całuśnych” ust. Hafty na tkaninach zostały wykonane metodą flokowania, czyli specjalnym nanoszeniu warstwy ozdobnej z tzw. strzyży tekstylnej. To metoda nowatorska, więc dzięki jej zastosowaniu projektanci La Manii nadali t-shirtom wyjątkowy charakter. To zresztą nie pierwsza tego typu kolekcja marki, ostatnio wypuściła też okazyjne, charytatywne projekty z rysunkami ilustratora Piotr Krzymowskiego. Wtedy były to stylowe serduszka, teraz pora na soczyste usta.  Za koszulkę zapłacimy 390 zł, bluza to koszt 490 zł.

Gotowi na walentynkowy shopping?