brak kategorii

HUSH – wielkie podsumowanie

10.12.2015 Redakcja Fashion Magazine

HUSH – wielkie podsumowanie

Winter Stories, bo taki tytuł nosiła siódma, zimowa edycja, zaprezentował najbardziej różnorodną jak dotąd ofertę autorskich projektów. Swoje kolekcje zaprezentowało ponad 120 autorskich marek (w tym ponad 50 nowości). Twarzą targów w tym sezonie została polska modelka Kamila Szczawińska z córeczką.

Podczas dwóch bardzo intensywnych dni największym powodzeniem wśród gości robiących bożnonarodzeniowe zakupy cieszyły się marki Balagan, Elementy, le Petit Trou i Zofia Chylak, a biżuterią zachwycali m.in. Orska i By/Jewellery oraz Animal Kingdom.

Panowie również mogli znaleźć coś dla siebie w ofercie polskich marek, m.in. Poszetki, Yanko i Benevento.

Świetnie sprawdziła się też strefa beauty z niszowymi markami np. Mo61, Zuii Organic czy CLOCHEE. Tuż obok można było kupić prezenty dzieciakom – na stoiskach Wisłaków, Noswett, czy Muppetshop.pl.

Jak zawsze, panowała miła atmosfera, a goście nie zawiedli. Co więcej, Anna Pięta i Magda Korcz, organizatorki wydarzenie, ogłosiły, że już 10. grudnia (dokładnie dziś) rusza e-commerce HUSH. Polecamy!