MODA

HUSH Warsaw International po raz drugi eksportuje polską modę

04.07.2016 Michalina Murawska

HUSH Warsaw International po raz drugi eksportuje polską modę

To już kolejny rok, kiedy wybrane polskie marki, dzięki współpracy HUSH Warsaw i Instytutu Polskiego w Dusseldorfie, zaprezentują swoje kolekcje podczas targów The Gallery – prestiżowej imprezy zrzeszającej kupców z całego świata. Do Dusseldorfu pojedzie siedem polskich marek i projektantów, którzy pokażą kolekcje na sezon wiosna-lato 2017. Anna Pięta, koordynatorka projektu, nie ukrywa, że tym razem poprzeczka zawiśnie jeszcze wyżej – w zeszłym roku udział w targach zaowocował 17 kontraktami o wartości 45 tysięcy euro, teraz, zarówno współorganizatorzy, jak i sami projektanci mają plan osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.

Którzy z projektantów pojadą już 22. lipca do Dusseldorfu? Wśród wybranych marek znalazły się Cardio Bunny, Orska, Outfit Format, Rabarbar, Studio B3, Kędziorek i Mara Gibbucci. Wszystkie zaproszone do projektu marki to firmy przede wszystkim gotowe na ekspansję zagraniczną, które cechuje dobry produkt i możliwości realizowania większych zamówień. Dodatkowo, wyjazd do Dusseldorfu wiązać się będzie z udziałem w szkoleniach sprzedażowych organizowanych przez HUSH Warsaw. Ich celem będzie przygotowanie małych i średnich przedsiębiorstw do profesjonalnej sprzedaży i zawierania kontraktów.

Jak polskie marki poradzą sobie na targach? O tym przekonamy się już w dniach 22-25 lipca. Redakcja Fashion Post będzie na miejscu, spodziewajcie się więc szczegółowej relacji!