MODA, SHOPPING ONLINE

Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

18.11.2016 Michalina Murawska

Hollie Warsaw: nowa marka skórzanych torebek

Hollie Warsaw stawia na oszczędną formę oraz proste kroje. Pierwsza kolekcja marki jest odzwierciedleniem minimalizmu odszytego w wysokiej jakości włoskiej skórze. Wszystkie torebki mają wodoodporną podszewkę. Uwagę zwracają ładne suwaki oraz dyskretne logo. Projekty są jednocześnie bardzo nowoczesne i ponadczasowe. Dla osób, które lubią ozdoby, marka przygotowała breloki, etui na laptopa oraz saszetki. Jeśli lubicie eleganckie i czyste formy, to jest oferta skierowana do was.

Naszą uwagę przykula także sesja zdjęciowa. Wzięła w niej udział Julita Olszewska (D’Vision), która prezentuje wszystkie modele torebek z pierwszej kolekcji, zarówno we wnętrzach mieszkania oraz stylizacjach ulicznych. Koncepcja zdjęć wykonanych przez Wojtka Zielińskiego (nicemare.com) opiera się na pokazaniu jej od rana do wieczora, w typowych codziennych sytuacjach. Mimo tego sesja ma pewną dawkę tajemniczości i sensualności. Udało się to uzyskać dzięki stylizacjom Kasi Michowskiej, której udało się połączyć pierwiastek romantyzmu i rockowego charakteru. Makijaż wykonała Magda Szulc MakeUP & Beauty, a potargane fale Sławek Oszajca.

Kampania zatytułowana jest „Witaj piękna” i właśnie tak mamy ochotę krzyknąć oglądając załączoną galerię zdjęć. Ceny wahają się od 250 do  840 złotych, a wszystkie produkty można kupić w sklepie internetowym marki.

Lubimy i kibicujemy!