W kampanii wystąpi aż siedem znanych osobowości reprezentujących świat sztuki, mody i muzyki. Już teraz znamy troje z nich – są to raperzy: podpoieczny Kanyego Westa Chance The Rapper oraz Suboi, a także supermodelka Iman. Francuski artysta Jean Paul Goude, przedstawił ich w bardzo dynamicznych pozach na tle mozaik. W ten sposób podkreślił barwne i dynamiczne DNA marki Kenzo, a także swój własny charakterystyczny styl. Warto podkreślić, że Goude w latach 80. był współtwórcą wyszukanego i seksownego wizerunku Grace Jones.
Pierwsze ujęcia uzupełnione zostały filmami promocyjnymi, które nakręcił Max Vitali. Będą one także okraszone wywiadami z nowymi twarzami kolekcji H&M x Kenzo. Pełna kampania ujrzy światło dzienne już 20 października. Już teraz możemy zdradzić, że kolejnymi twarzami nowej współpracy będą aktorki Rosario Dawson i Chloë Sevigny, japoński kompozytor Ryuichi Sakamoto i nastoletnia aktywistka Xiuhtezcatl Martinez.
Na zakupy do butików stacjonarnych lub online możecie ruszyć już 3. listopada. Przewidujemy jak zwykle gigantyczne kolejki i już teraz radzimy wam zarezerwować sobie listopadowy poranek!