MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Zmiany u Tommy’ego Hilfigera

06.11.2017 Redakcja Fashion Magazine

Zmiany u Tommy’ego Hilfigera

Popularny denim zawsze był istotną częścią DNA marki Tommy Hilfiger – to właśnie on stworzył niepowtarzalny „cool” styl amerykańskiego giganta. Ponowne powstanie linii ma na celu podkreślenie historii dżinsu, ale i pokazanie jaką rolę odegrał w łączeniuz marką pop kultury.  „To niezwykle dynamiczny moment w tym sektorze biznesu, dzięki nowej strategii produktowej oraz nowej fal „influencerów”. Zmiana nazwy ma na celu podkreślenie naszego zaangażowania we wzrost zapotrzebowania na Tommy Jeans wśród młodych millenialsów i generacji Z na całym świecie.” –  mówi Avery Baker, dyrektor generalny marki Tommy Hilfiger.

Jeśli śledzicie poszczególne kolekcje to na pewno nie umknęło waszej uwadze użycie nazwy Tommy Jeans w kapsułowej kolekcji linii Hilfiger Denim. Motywem przewodnim było dawne logo marki – flaga, która wraca nie tylko w kolekcji, ale też właśnie jako logo Tommy Jeans.

Kolekcja „Pre-Spring” 2018 wchodząca w linię Tommy Jeans celebruje dawne kolekcje, ale i nadaje młodzieńczego ducha oraz energii historycznym projektom marki. Dzięki temu marka uzyskała połączenie elementów sportowych jak i elegancji, nawiązując do amerykańskiego stylu „Preppy”.