MODA

Hanni z NewJeans bierze udział w kampanii reklamującej torebkę  Gucci Horsebit 1955

25.03.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Hanni z NewJeans bierze udział w kampanii reklamującej torebkę  Gucci Horsebit 1955

Nowa kampania promująca torebkę Gucci Horsebit 1955 przedstawia globalną ambasadorkę marki i członkinię zespołu NewJeans, Hanni.

Obok Hanni w kampanii występują Halle Bailey z „Małej Syrenki” i Julia Garner z „Inventing Anna”. Nawiązując do ponadczasowego ducha torebki Horsebit 1955, kampania celebruje archiwalny emblemat, przedstawiając go na nowo dla współczesnej publiczności. Podwójny pierścień i pasek torby stanowią ewolucję kultowego projektu wprowadzonego po raz pierwszy 70 lat temu na jednym z charakterystycznych mokasynów Gucci, przypominającego tradycję i kunszt marki.

Charakterystyczne zdjęcia wykonał duet Mert&Marcus. Niesamowite tło zdjęć ma za zadanie uwydatnienie torby, która wspaniale komponuje się ze stylem ambasadorek marki. Każda z nich emanuje własną zabawną, wibrującą energią, podkreślając różne odcienie kultowej torby, przy czym Hanni prezentuje czerwień, Garner czerń, a Bailey brąz.