Nazwisko Amerykanki nie bez powodu brzmi znajomo. Jej ojcem jest aktor Stephen Baldwin, a wujkiem Alec. Hailey karierę modelki rozpoczęła niedawno, bo dopiero w 2014 roku mając zaledwie 18 lat. Mimo młodego wieku, może się już pochwalić sesjami dla prestiżowych magazynów, takich jak amerykański „Vogue” czy „L’officiel”. Niedawno została też twarzą festiwalowej kolekcji H&M oraz pojawiła się w kampanii kapsułowej kolekcji Tommy Hilfiger Denim u boku jednego z najbardziej rozchwytywanych modeli – Lucky Blue Smitha. Teraz przyszła kolej na Guess.
Sesję wyreżyserował Paul Marciano, jeden z założycieli marki, a zdjęcia wykonał Rayan Ayash. Fotograf współpracował z amerykańską marką także przy okazji jej letniej kampanii. U boku Baldwin, w jesienno-zimowej sesji wizerunkowej pojawili się Emma Stern Nielsen oraz Matt Trethe, którzy pozowali na złocistych polach kalifornijskiego Malibu. Stylizacją zajęła się redaktorka mody i stylistka włoskiej edycji „Marie Claire”, Elisabetta Massari. Kampania dla Guess to bez wątpienia jedna z bardziej odważnych w karierze Baldwin. Hailey pozuje między innymi ubrana wyłącznie w skórzaną kurtkę lub w krótką, koronkową bluzkę odsłaniającą zgrabny brzuch, a zdjęciom bez wątpienia nie brakuje seksapilu.
Guess już od jakiegoś czasu ma problemy na rynku. Sprzedaż spada, produkty nie cieszą się taką popularnością, więc nie dziwi fakt, że Marciano postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Główną zmianą było właśnie zatrudnienie Hailey, która podąża śladami koleżanek po fachu i rośnie na nową gwiazdę modelingu. Jesteśmy ciekawi czy ta decyzja poprawi sytuację marki!