Gwiazdy nie tylko chadzają po czerwonym dywanie dla sławy i zdobycia rozpoznawalności. Często ich „bywanie” związane jest z wywiązywaniem się z pewnej roli, która powinna być traktowana bardzo poważnie. Spora ich grupa wspiera bowiem przeróżne akcje charytatywne, czym nie chwali się często tak samo jak nowymi stylizacjami. Ponieważ w święta należy dzielić się tym, co mamy najlepsze, dlatego postanowiliśmy przygotować zestawienie, które pokazuje, kto znajduje czas i energię na pomaganie tym, którzy mają mniej szczęścia w życiu.
Joanna Przetakiewicz dla Fundacji TVN „Nie Jesteś Sam"
„From La Mania With Love" to charytatywna, limitowana kolekcja z serduszkiem, które symbolizuje najważniejszą rzecz w życiu, czyli miłość. Projekt motywu przewodniego zastosowanego w haftach i metalowych zawieszkach powstał przy współpracy z Piotrem Krzymowskim, młodym artystą - absolwentem londyńskiego Central Saint Martins. Marka postanowiła, że 20% kwoty uzyskanej ze sprzedaży T-shirtów (realnie jest to 78 zł z 390 zł) zasili konto Fundacji TVN „Nie Jesteś Sam". Anja Rubki dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Podczas ostatniej WOŚP Anja Rubik przekazała 2-osobowe zaproszenie na pokaz Anthony’ego Vaccarello. Modelka zaskoczyła wszystkich dodając do tej nagrody przelot na trasie Warszawa – Paryż i nocleg w 5-gwiazdkowym hotelu w Paryżu. Aukcja zakończyła się 17 stycznia 2016 i uzyskała kwotę 53 300,00 zł. W roku 2017 finał aukcji odbędzie się 15 stycznia, jednak nie są jeszcze znane produkty, które będą wystawione na aukcję. Liczymy na mocne modowe uderzenie. Anna Jagodzińska x Mohito
Marka Mohito kontynuuje współpracę z polską modelką Anią Jagodzińską. Z myślą o szczytnym celu, w 2015 roku gwiazda modelingu zaprojektowała linię pięciu koszulek, które łączy hasło „Pokochaj się”. Całkowity zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Ceny koszulek nie są wygórowane, modelka i marka postanowiły, że będą się one wahały się od 39,99 do 49,99 zł. Joanna Krupa dla „Zostań Psim Aniołem"
Joanna Krupa bardzo często wykorzystuje swoją popularność nie tylko na promowaniu samej siebie, ale też na wspieraniu różnego rodzaju akcji charytatywnych. Niedawno została ambasadorką akcji „Zostań Psim Aniołem", zorganizowanej przez Fundację Azylu pod Psim Aniołem. Do akcji zaangażowała swoich kolegów z programu Top Model i wszystkich przyjaciół, którzy interesują się prawami zwierząt i zachęca swoje otoczenia do adopcji psów ze schroniska. Joanna od wielu lat jest też jedną ze światowych twarzy PETA. „Szlachetna paczka”
To już 17. z rzędu akcja, polegająca na kompletowaniu paczek, składających się z produktów żywnościowych oraz artykułów codziennego użytku, przeznaczonych dla konkretnej potrzebującej osoby lub rodziny. W akcji bierze udział m.in. Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Anna Mucha, Julia Kamińska, Szymon Majewski, Jerzy Dudek, Daria Widawska i Kamil Stoch. Anna Lewandowska i kampania #GrajmyRazem
Gwiazdy sportu, filmu i dziennikarze zostali ambasadorami kampanii #GrajmyRazem prowadzonej przez Olimpiady Specjalne Polska. Prezesem tej organizacji została Anna Lewandowska. Wkrótce w największych polskich miastach pojawią się billboardy z młodymi sportowcami oraz Ambasadorami. Celem Kampanii jest dotarcie do społeczeństwa z misją i filozofią Olimpiad Specjalnych oraz promocja Polskiej Reprezentacji Olimpiad Specjalnych podczas Światowych Zimowych Igrzysk Olimpiad Specjalnych, które odbędą się w Austria w 2017.
„From La Mania With Love" to charytatywna, limitowana kolekcja z serduszkiem, które symbolizuje najważniejszą rzecz w życiu, czyli miłość. Projekt motywu przewodniego zastosowanego w haftach i metalowych zawieszkach powstał przy współpracy z Piotrem Krzymowskim, młodym artystą - absolwentem londyńskiego Central Saint Martins. Marka postanowiła, że 20% kwoty uzyskanej ze sprzedaży T-shirtów (realnie jest to 78 zł z 390 zł) zasili konto Fundacji TVN „Nie Jesteś Sam". Anja Rubki dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Podczas ostatniej WOŚP Anja Rubik przekazała 2-osobowe zaproszenie na pokaz Anthony’ego Vaccarello. Modelka zaskoczyła wszystkich dodając do tej nagrody przelot na trasie Warszawa – Paryż i nocleg w 5-gwiazdkowym hotelu w Paryżu. Aukcja zakończyła się 17 stycznia 2016 i uzyskała kwotę 53 300,00 zł. W roku 2017 finał aukcji odbędzie się 15 stycznia, jednak nie są jeszcze znane produkty, które będą wystawione na aukcję. Liczymy na mocne modowe uderzenie. Anna Jagodzińska x Mohito
Marka Mohito kontynuuje współpracę z polską modelką Anią Jagodzińską. Z myślą o szczytnym celu, w 2015 roku gwiazda modelingu zaprojektowała linię pięciu koszulek, które łączy hasło „Pokochaj się”. Całkowity zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Ceny koszulek nie są wygórowane, modelka i marka postanowiły, że będą się one wahały się od 39,99 do 49,99 zł. Joanna Krupa dla „Zostań Psim Aniołem"
Joanna Krupa bardzo często wykorzystuje swoją popularność nie tylko na promowaniu samej siebie, ale też na wspieraniu różnego rodzaju akcji charytatywnych. Niedawno została ambasadorką akcji „Zostań Psim Aniołem", zorganizowanej przez Fundację Azylu pod Psim Aniołem. Do akcji zaangażowała swoich kolegów z programu Top Model i wszystkich przyjaciół, którzy interesują się prawami zwierząt i zachęca swoje otoczenia do adopcji psów ze schroniska. Joanna od wielu lat jest też jedną ze światowych twarzy PETA. „Szlachetna paczka”
To już 17. z rzędu akcja, polegająca na kompletowaniu paczek, składających się z produktów żywnościowych oraz artykułów codziennego użytku, przeznaczonych dla konkretnej potrzebującej osoby lub rodziny. W akcji bierze udział m.in. Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Anna Mucha, Julia Kamińska, Szymon Majewski, Jerzy Dudek, Daria Widawska i Kamil Stoch. Anna Lewandowska i kampania #GrajmyRazem
Gwiazdy sportu, filmu i dziennikarze zostali ambasadorami kampanii #GrajmyRazem prowadzonej przez Olimpiady Specjalne Polska. Prezesem tej organizacji została Anna Lewandowska. Wkrótce w największych polskich miastach pojawią się billboardy z młodymi sportowcami oraz Ambasadorami. Celem Kampanii jest dotarcie do społeczeństwa z misją i filozofią Olimpiad Specjalnych oraz promocja Polskiej Reprezentacji Olimpiad Specjalnych podczas Światowych Zimowych Igrzysk Olimpiad Specjalnych, które odbędą się w Austria w 2017.