brak kategorii

Gwiazda „Nimfomanki” w kampanii perfum Miu Miu [aktualizacja]

17.05.2015 Redakcja Fashion Magazine

Gwiazda „Nimfomanki” w kampanii perfum Miu Miu [aktualizacja]

Wiadomo, że debiutanckie perfumy z metką Miu Miu zostaną wprowadzone na rynek przez Coty – firmę, w której portfolio znaleźć można zapachy Balenciagi, Marca Jacobsa i Bottegi Venety – ale ich nazwa, kompozycja i flakon wciąż są owiane tajemnicą. Włoski dom mody zdradził przedwczoraj za to kilka szczegółów związanych z kampanią nowego produktu. Twarzą perfum zostanie Stacy Martin, 24-letnia aktorka, która zadebiutowała dwa lata temu w filmie „Nimfomanka” Larsa Von Triera i którą zobaczyć mogliście już w kampanii Miu Miu ready-to-wear na jesień/zimę 2014. Za zdjęcia odpowiedzialny będzie Steven Meisel. Jak wyjaśnia włoski dom mody, „Martin jest ucieleśnieniem Miu Miu; jest wyrafinowana i zbuntowana, ale przede wszystkim nieustraszona”. Coś nam mówi, że „fearless” może być słowem kluczowym w przypadku nowych perfum – czy mamy rację, przekonamy się we wrześniu.


Aktualizacja 07.07.2015:

W sobotę w Paryżu odbył się pokaz Miu Miu cruise 2015/16, połączony z oficjalną premierą pierwszego zapachu włoskiej marki. Po tym wydarzeniu o gorącej nowości wiemy dużo więcej.
miu-miu-still-life

Szklany, błękitny flakon z czerwono-złotą nakrętką nawiązuje do faktury kultowych torebek Miu Miu matelassé. Za jego zawartość odpowiada Daniela Andrier, do której dorobku zalicza się ponad 20 zapachów Prady – między innymi Candy – oraz osiem kompozycji Bvlgari. Jakie są pierwsze perfumy Miu Miu? Typowo kwiatowy zapach został przełamany tajemniczo brzmiącą, wytwarzaną z olejku paczulowego nutą akigalawood, która dodaje mu drzewno-pieprzowego charakteru. Najbardziej wyczuwalne są jednak akordy konwalii, róży i jaśminu – jest więc klasycznie i nowocześnie zarazem.

Noszące prostą nazwę „Miu Miu” perfumy dostępne będą w trzech pojemnościach (30 ml, 50 ml i 100 ml). Ceny będą oscylować w granicach 250-450 zł. Zapach w sierpniu trafi do sprzedaży w Harrodsie, a we wrześniu pojawi się w ofercie amerykańskich domów towarowych Neiman Marcus i Bergdorf Goodman – wtedy też powinien być do kupienia w pozostałych częściach świata, prawdopodobnie również w Polsce.

Na koniec mamy dla was kolejne ujęcie z kampanii autorstwa Stevena Meisela ze Stacy Martin w roli głównej. Jesteśmy pod wrażeniem!