Okazuje się, że zanim Gwen Stefani stała się gwiazdą sceny muzycznej, pracowała jako makijażystka w centrum handlowym Anaheim w Kalifornii. W specjalnej wypowiedzi dla portalu WWD zwierzyła się, że zajmowała się także sprzedażą kosmetyków Borghese oraz Ultima II. Od tego czasu wiele się zmieniło. Zrobiła karierę wraz z kapelą No Doubt oraz solo, prowadzi markę odzieżową L.A.M.B, a także stworzyła kolekcję kosmetyków dla marki Urban Decay. Jest także jurorką w odkrywającym nowe talenty programie rozrywkowym „The Voice”.
Teraz dołączy do Ciary, Halle Berry oraz Olivii Wilde, jako kolejna ambasadorka marki Revlon. Dyrektor zarządzający marką, Benjamin Karsch, twierdzi, że wybór Gwen jest strzałem w dziesiątkę. „Ma wyrazisty wizerunek oraz makijaż, który stał się już jej znakiem rozpoznawczym, dlatego będzie świetną ambasadorka” – zdradził w wypowiedzi dla mediów.
Nie znamy jeszcze szczegółów kolekcji ani polityki cenowej jaką ma obrać marka, ale z pewnością liczymy na świetne odcienie czerwonych pomadek. Zobaczcie zapowiedź kampanii z udziałem wokalistki!