MODA

GUCCI prezentuje nową kolekcję biżuterii – Link to Love

02.07.2021 Fashion Post

GUCCI prezentuje nową kolekcję biżuterii – Link to Love

Gucci prezentuje nową odsłonę biżuterii, tym razem zainspirowanej współczesnością, reprezentującą romantyczny charakter życia. Eleganckie, geometryczne kształty, które można dowolnie łączyć, z jednej strony nawiązują do lat 80., z drugiej swoim charakterem oddają hołd nowoczesnej rzeczywistości. 

Kolekcja wykonana został z trzech kolorów złota – żółtego, białego i różowego – i obejmuje pierścionki, bransoletki, naszyjniki i różnorodne kolczyki. Logo GUCCI jest wykorzystane jako element dekoracyjny, nadając elementom rozpoznawalność marki. 

Ośmiokątny kształt pierścionków oraz sztywnych bransoletek przywołuje na myśl liczbę osiem jako symbol nieskończoności. Obrączki wykonane są z 18-karatowego białego, żółtego lub różowego złota, gładkie, z ćwiekami lub grawerowane w nowocześnie wyglądające paski. Pierścionki dostępne są w różnych szerokościach, od trzech do sześciu milimetrów. Bransoletki posiadają łatwe do otwierania zapięcie. Niektóre z obrączek są zdobione kamieniami szlachetnymi oraz diamentami: gładka obrączka z białego złota jest wysadzana diamentami, podczas gdy wersja z paskami jest wysadzana zielonymi turmalinami, rubelitami lub diamentami o szlifie bagietkowym.

 

Kolekcja zawiera również delikatne naszyjniki, bransoletki i kolczyki, wszystkie z minimalistyczną zawieszką, na której widnieje logo GUCCI jako detal graficzny. Naszyjniki z delikatnym łańcuszkiem i centralnie umieszczoną zawieszką w kształcie sztabki są wykonane z 18-karatowego żółtego lub różowego złota, a także z białego złota z wysadzaną diamentami sztabką. Nowością jest naszyjnik Lariat, który w wyrafinowany sposób podkreśla dekolt, wykonany z 18-karatowego żółtego i różowego złota lub z białego złota z diamentami, zapinany na przesuwany element w kształcie koła.

Cała kolekcja LINK TO LOVE jest również przedstawiona na zdjęciach oraz w filmie nakręconym przez Angelo Pennetta. Czerpiąc inspirację z mody i urody lat 60, kampania obejmuje serię zbliżeń w żywej i nowoczesnej interpretacji portretów vintage, podczas gdy zabawne gesty rąk oraz charakterystyczne ujęcia pozwalają biżuterii błyszczeć na pierwszym planie każdej kompozycji.