MODA

Gucci i Net-A-Porter pokażą kolekcję kapsułową

09.05.2016 Justyna Majka

Gucci i Net-A-Porter pokażą kolekcję kapsułową

Kolekcja ta będzie się składać z 20 produktów, wśród których znajdą się odzież ready-to-wear, buty i akcesoria. Będzie dostępna w sprzedaży już 12 maja. W ofercie znajdziemy także nowe wariacje na temat najpopularniejszych produktów stworzonych do tej pory przez Alessandro Michele, takich jak torebka Dionysus oraz trampki Ace. Projektant ozdobi bombery, spodnie i spódnice motywami pochodzącymi ze świata fauny i flory.

„Nasi klienci nie mają dość zakupów z metką Gucci” – twierdzi Alison Loehnis, dyrektor Net-A-Porter, stąd wcale nie dziwi połączenie sił włoskiej marki z najbardziej popularnym butkiem online. Jak dobrze wiemy, projekty specjalne mają to do siebie, że ich celem jest wprowadzenie na rynek niewielkiej ilości produktów, a tym samym zwiększają pożądanie klientów w stosunku do marki.

Alessandro Michele to najgorętsze nazwisko ostatnich trzech sezonów, a jego wizja mody zachwyca niejednego specjalistę zajmującego się branżą mody. Jeśli chcecie dowiedzieć się jaki jest sekret jego sukcesu, możecie wziąć udział w Festiwalu brytyjskiego wydania „Vogue’a”, który ma miejsce w Londynie już 22 maja, a jednym z jego gości będzie właśnie dyrektor kreatywny Gucci.