Obecnie domy mody bardzo często opierają swoje kolekcje na nostalgii – niektóre nawet zbyt mocno. Donatella Versace wykonała jednak rewelacyjna robotę, odwołując się do przeszłości związanej z dokonaniami jej nieżyjącego brata, wprowadzając nowoczesne rozwiązania.
Powrót do przeszłości zwiastowała już gigantyczna rzeźba agrafki z logo Versace – symbol mody lat 90. Zamiast prezentować gotowe sample z wybiegów z tamtych lat, Donatella zestawiła takie symbole jak m.in. agrafka czy złote monety z sygnaturą domu mody Versace z grungowymi projektami. Rozciągniete swetry, skórzane czapki z dzaszkiem, wełniane beanies, sandałki na szpilce oraz koktajlowe sukienki – mocne połączenia na pierwszy rzut oka mogły wydawać się pozbawione koncepcji, w istocie jednak były bardzo przemyślane. Bandażowe pasy z jednej strony prezentowały "trudną" część kolekcji, a kolorowe kokarski i perłowe ozdoby na włosy osładzały ją – a to wszystko prezentowało "starcie" rodzeństwa, które w rzeczywistości stworzyło idealną harmonię. Pojawiły się również wyjątowe t-shirty prezentujące stare zdjęcia Versace autorstwa Richarda Avedona.