Kolorowe, odważnie uczesane włosy, tatuaże, subkulturowy uliczny sznyt – ta estetyka nigdy się nie nudzi. Sieciowy multibrand Sizeer, w swojej najnowszej jesiennej kampanii, sięga po popularne rozwiązania, prezentując spektrum nowości wprost od najlepszych producentów sportowo-każualowej odzieży. Za obiektywem stanęła utalentowana Aldona Karczmarczyk z Van Dorsen Talents, która na swoim koncie ma pokaźną kolekcję realizacji – od wizerunków gwiazd, przez okładki prestiżowych polskich magazynów, aż po współprace z projektantami i markami odzieżowymi.
Utrzymane w wielkomiejskim i beztroskim klimacie zdjęcia prezentują szereg charakternych, ale i całkiem uniwersalnych stylizacji, które stworzył Maciej Spadło z Van Dorsen Talents. Ich motyw przewodni to miks dobrej zabawy, znanych młodzieżowych trendów, które są nieustannie „na topie”, jak również sporo „modnego getta”, które od kilku lat inspiruje najbardziej prestiżowe wybiegi. Efektowne fryzury przygotował Michał Bielicki z Warsaw Creatives, które szturmem podbiło światowe rynki, co miesiąc zaskakując prestiżowymi projektami i klientami, a za makijaże odpowiedzialna była Aga Wilk. Aha! Musicie wiedzieć, że przy produkcji zdjęć nie ucierpiał żaden goryl!