URODA
Good Weird to optymistyczna marka produktów do pielęgnacji skóry i urody prowadzona przez Evana Mocka
02.04.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Poznaj Good Weird: zupełnie nową, markę kosmetyków unisex do pielęgnacji skóry, która chce wprowadzić zmiany na rynku kosmetyków, pod kreatywnym nadzorem Evana Mocka.
Sama nazwa jest przymiotnikiem, dla którego założyciele Stephen Yaseen i Jonathan Wormser oferują dwie oficjalne definicje: „sposób na opisanie kogoś lub czegoś, co wyróżnia się w dobry sposób” lub „najwyższy komplement”. Pod honorowym pseudonimem optymistyczna marka dokonuje wstępnej selekcji wegańskich, wolnych od okrucieństwa, certyfikowanych przez Leaping Bunny, wolnych od parabenów i niekomedogennych produktów, które mają pomóc ludziom „wydobyć z siebie to, co najlepsze”.
Produkty Good Weird zostały opracowane z myślą o dwóch filarach: zapewnieniu konsumentom natychmiastowych korzyści emocjonalnych (na przykład zakrycie pryszcza) i pracy w nadgodzinach, aby długoterminowo poprawić stan skóry klienta. W chwili premiery marka zapewniająca dobre samopoczucie i niezwykłość obejmuje trzy innowacyjne produkty: Bronzer Back From Vacay, Balmy Weather Moisture Stick i Cold Brew Under Eye.
Wśród nich Back From Vacay Bronzer (21 USD) to lekko zabarwiony, przezroczysty żel-krem, który zapewnia naturalny blask, z unikalną mieszanką olejków i ekstraktów, w tym gliceryny, ekstraktu z nasion kakaowca i ekstraktu ze słonecznika. Balmy Weather Moisture Stick (22 USD) podobno zmniejsza stany zapalne, zmarszczki i pory dzięki połączeniu masła shea, skwalanu i mleczanu mirystylu. Wreszcie, serum pod oczy Cold Brew (23 USD) wygładza, rozmywa i redukuje drobne zmarszczki, jednocześnie rozjaśniając skórę i promując produkcję kolagenu dzięki kofeinie, niacynamidowi, pudrowi diamentowemu i dwukolorowemu sokowi z łodygi sorgo.
„Good Weird ma oryginalne podejście do piękna”, powiedział Mock. „To niekonwencjonalna marka, która przełamuje bariery i myśli samodzielnie. Jestem podekscytowany, że mogę ożywić tę markę wraz z Jonem i Stephenem. Jako dyrektor kreatywny będę mógł zaprezentować swoje umiejętności za kamerą w przyszłych kampaniach i produktach. Naprawdę chcemy zbudować społeczność wokół Good Weird i zmienić dyskusję na temat tego, kto może, a kto nie może eksplorować alejki z kosmetykami”, dodaje.
Produkty Good Weird zostały opracowane z myślą o dwóch filarach: zapewnieniu konsumentom natychmiastowych korzyści emocjonalnych (na przykład zakrycie pryszcza) i pracy w nadgodzinach, aby długoterminowo poprawić stan skóry klienta. W chwili premiery marka zapewniająca dobre samopoczucie i niezwykłość obejmuje trzy innowacyjne produkty: Bronzer Back From Vacay, Balmy Weather Moisture Stick i Cold Brew Under Eye.
Wśród nich Back From Vacay Bronzer (21 USD) to lekko zabarwiony, przezroczysty żel-krem, który zapewnia naturalny blask, z unikalną mieszanką olejków i ekstraktów, w tym gliceryny, ekstraktu z nasion kakaowca i ekstraktu ze słonecznika. Balmy Weather Moisture Stick (22 USD) podobno zmniejsza stany zapalne, zmarszczki i pory dzięki połączeniu masła shea, skwalanu i mleczanu mirystylu. Wreszcie, serum pod oczy Cold Brew (23 USD) wygładza, rozmywa i redukuje drobne zmarszczki, jednocześnie rozjaśniając skórę i promując produkcję kolagenu dzięki kofeinie, niacynamidowi, pudrowi diamentowemu i dwukolorowemu sokowi z łodygi sorgo.
„Good Weird ma oryginalne podejście do piękna”, powiedział Mock. „To niekonwencjonalna marka, która przełamuje bariery i myśli samodzielnie. Jestem podekscytowany, że mogę ożywić tę markę wraz z Jonem i Stephenem. Jako dyrektor kreatywny będę mógł zaprezentować swoje umiejętności za kamerą w przyszłych kampaniach i produktach. Naprawdę chcemy zbudować społeczność wokół Good Weird i zmienić dyskusję na temat tego, kto może, a kto nie może eksplorować alejki z kosmetykami”, dodaje.