Ta kolekcja jest jak spotkanie muzyki klasycznej z ravem i hip hopem. Dyrektor kreatywny Riccardo Tisci z wielkim wyczuciem porusza w niej kilka wątków i tematów. Piękno i elegancja łączą się undergroundem i stylem ulicznym. W kolekcji damskiej perły, koronki i falbany występują obok psychodelicznych azjatyckich wzorów. Misterne hafty, liczne fałdy na spódnicach i płaszczach, wcale nie kłócą się z militarnymi kurtkami, t-shirtami w paski i butami na platformie. W męskiej propozycji klasyczne spodnie ozdobione są lampasami, a dla odważnych Tisci zaprojektował nowoczesne dresy uzupełnione czapkami, maskami oraz torbami przez ramię. Ujęcia te zostały wykonane na ulicach Neapolu – miasta, które ma także wiele twarzy i w zależności od dzielnicy ukazuje swoje skrajne oblicza. W gangu marki prym wiodą ulubione modelka marki – Mariacarla Boscono, Greta Varlese oraz Matilde Rastelli.
Sesję uzupełniają studyjne ujęcia, które prezentują kolekcję denimową. Tutaj króluje Bella Hadid w luźnych spodniach, oversize’owych katanach oraz nabijanych ćwiekami total lookach. Towarzyszą im panowie tacy jak Alessio Pozzi i Mario Brugioni.
Tą eklektyczną i wielowymiarową propozycję stylizowała Katy England, której prace artystyczne można podziwiać na łamach magazynów „Another”, „Dazed” oraz „i-D”. Asystowała jej Polka – Ewelina Gralak, która współpracuje z markami takimi jak Sandra Kpodonou, Local Heroes oraz Reebok. Zdjęcia wykonał duet fotografów Max von Gumppenberg i Patrick Bienert. To trzydziestoparolatkowie, którzy pracują razem od 2007 roku i specjalizują się w obrazowaniu sceny klubowej dużych stolic. Coraz częściej zdobywają zlecenia nie tylko od topowych domów mody, ale także wschodzących projektantów, takich jak Craig Green.
Jesteśmy pod dużym wrażeniem talentu całego zespołu pracującego dla Givenchy, a Ewelinie Gralak gratulujemy sukcesu. Jeśli jesteście fanami stylu Audrey Hepburn połączonego z luźnymi stylizacjami Beyoncé, to ta kolekcja także was zachwyci.