MODA

Gino Rossi i Jenny Fairy ulubieńcami influencerek

15.10.2021 Fashion Post

Gino Rossi i Jenny Fairy ulubieńcami influencerek

Światowe tygodnie mody to idealny moment dla inflencerek, żeby zaprezentować światu swoje stylizacje utrzymane w najnowszych trendach. Każdy outfit jest dokładnie przemyślany, a w tych tegorocznych nie zabrakło także polskich marek. Podczas tygodnia mody w Paryżu i Mediolanie w stylizacjach Estelle Chemouny, Pernille Rosenkilde czy Justine Soranzonie zabrakło dodatków od Gino Rossi i Jenny Fairy!

Agnieszka Ścibor, znana i lubiana polska stylistka po ulicach Paryża spacerowała w obcisłych muszkieterach od Gino Rossi. Połączyła je z jasnym płaszczem, co wprowadziło do stylizację harmonię i równowagę. Joanna Horodyńska natomiast postawiła na odważniejszą i kolorową górę zestawioną z beżowymi kozakami w stylu lat 70. Jednak fanki Gino Rossi to nie tylko Polki, ale i dziewczyny z całego świata. Wsród nich chociażby Loulou de la Saison (założycielka marki Loulou Studio) postawiła na lakierowane oxfordki. 

 

 

Na Fashion Weekach nie zabrakło także fanek Jenny FairyModelka Justine Soranzo nosiła w Mediolanie torebkę o fasonie hobo, a w Paryżu shopperkę tej samej marki. Estelle Chemouny (założycielka sklepu Paradise Garage w Paryżu) również pokochała torebki Jenny Fairy. Podczas paryskiego tygodnia mody swoją stylizację uzupełniła czarnym klasycznym projektem. Jen Wonders (naprawdę Jen Azoulay), influencerka z 15-letnim doświadczeniem oraz miłośniczka vintage Pernille Rosenkilde, która skarby z second handów łączy z dodatkami zgodnymi z najnowszymi trendami także nie pominęły polskiej marki w swoich stylizacjach. 

It-girls pokazują nam, że buty i akcesoria od Gino Rossi i Jenny Fairy pasują każdej z nas niezależnie od stylu czy kraju pochodzenia. Uzupełniają każdy look i sprawdzą się na każdą okazję. 

Kolekcje Gino Rossi i Jenny Fairy są już dostępne w sklepach stacjonarnych CCC, na stronie internetowej marki oraz w aplikacji.