Gigi Hadid to jedno z najgorętszych obecnie nazwisk modelingu. Wraz w przyjaciółkami Kendall Jenner i Carą Delevingne (która jednak ostatnio ogłosiła, że rzuca modeling na rzecz aktorstwa) rządzą w świecie mediów społecznościowych, a liczbę followersów przekładają na coraz bardziej lukratywne i prestiżowe kontrakty reklamowe. Tym razem wschodzącą gwiazdę można jednak podziwiać w kampanii Topshop, w której, po dwóch sezonach, zastąpiła Carę Delevingne. 20-latka pozuje przed obiektywem Tyrone’a Lebon ubrana w najnowsze projekty brytyjskiej sieciówki – wśród propozycji marki na nowy sezon znajdziemy m.in. krótkie pastelowe futra, garnitury i sukienki na szelkach.
Zaangażowanie modelki, która po pierwsze, nie jest Brytyjką, a po drugie, ma mieszanie pochodzenie (jej ojciec urodził się w Palestynie), może być sposobem na zwiększenie międzynarodowego zasięgu brytyjskiej marki i planowanej przez nią ekspansji – na 2016 rok Topshop planuje otwarcie swoich sklepów m.in. na Bliskim Wschodzie, w Nowej Zelandii, Panamie i Kanadzie, a także zwiększenie liczby salonów w Europie.