brak kategorii
Gigi Hadid twarzą nowego zapachu Tommy Hilfiger „The Girl”
25.07.2016 Redakcja Fashion Magazine
XXI wiek to era mediów społecznościowych, a Twitter, Instagram czy Snapchat pozwalają na kontaktowanie się z ludźmi na całym świecie. Ta nowość sprawdziła się również w branży mody, a w szczególności modelingu, czego najlepszym przykładem jest Gigi Hadid, należąca do grupy tak zwanych „supermodelek społecznościowych”. Jej profile na platformach social media biją rekordy popularności -Gigi tylko na samym Instagramie zgromadziła do tej pory zawrotną liczbę ponad 20 milionów obserwujących. Fani mają wgląd w kulisy życia Hadid oraz możliwość poznania jej od prywatnej strony, a ona sama nieustannie redefiniuje rolę współczesnej supermodelki.
Gigi Hadid uosabia styl i osobowość dziewczyny z sąsiedztwa. Jasnowłosa Kalifornijka tryska pozytywną energią i ciężko odwrócić od niej wzrok. Kampania limitowanej edycji zapachu „The Girl” Tommy’ego Hilfigera ma odzwierciedlać te cechy, jak również pewność siebie i swobodny styl życia. Autorem zdjęć wizerunkowych został Mikael Jansson, a sesja odbyła się w Nowym Jorku. Inspiracją do kampanii było połączenie amerykańskiego wschodniego wybrzeża, reprezentowanego przez Hilfigera oraz kalifornijskiego luzu Gigi. W sesji dominują motywy morskie, Gigi występuje w charakterystycznym granatowym płaszczu ze złotymi guzikami, a opakowanie zdobią wzory kotwicy, nawiązując do pokazu marki na sezon jesień-zima 2016, który odbył się na statku. Zapach perfum otwierają nuty zielonej gruszki, liścia fiołka oraz zielonej figi, które przechodzą do serca złożonego z nut aksamitnych płatków jaśminu i jedwabistej konwalii. Całość wykańczają drzewa cedrowe wraz z kaszmirowym.
Kampanii towarzyszy spot reklamowy, również inspirowany morzem, w którym Gigi jest otoczona przez marynarzy. W Polsce zapach będzie dostępny wyłącznie w perfumeriach Douglas i wejdzie do sprzedaży latem tego roku.