Linia zaprojektowana przez Georgię May Jagger stała się obiektem zainteresowania mediów i miłośników mody jeszcze zanim ujawniono szczegóły dotyczące współpracy. Praca nad kolekcją zajęła modelce i zespołowi Reserved kilka miesięcy, podczas których, oprócz zrealizowania projektów i prototypów wykonano także promocyjną sesję zdjęciową oraz ekskluzywny film “making of”.
Po kilku miesiącach przygotowań, kolekcja właśnie pojawiła się w sklepach Reserved. Widać w niej zarówno inspirację Londynem – rodzinnym miastem modelki oraz zamiłowaniem do wygody i bardziej praktycznej strony mody. Uniwersalne projekty ready-to-wear są także odzwierciedleniem indywidualnego stylu brytyjskiej modelki.
Kolekcja składa się z ponad 40 wysokiej jakości elementów, do których wykonania wykorzystano materiały takie jak skóra, kaszmir czy jedwab. Znajdziemy w niej sukienki, spódnice, żakiety, różnego rodzaju topy oraz akcesoria. Wszystkie elementy kolekcji nawiązują także do najgorętszych jesiennych trendów – oprócz stylistyki mocno osadzonej w klimacie lat 70., znalazło się miejsce dla koronek, angielskiej kraty i deseniu w tenis. Kolorystyka kolekcji zaprojektowanej przez Georgię May Jagger została zdominowana przez klasyczne odcienie szarości, czerni, bielu i granatu z elementami czerwieni i pudrowego różu.
Zdjęcia do kampanii wykonał Kacper Kasprzyk, który w swoim portfolio ma m.in. kampanię Gucci oraz sesje okładkowe dla „Harper’s Bazaar”, „Vogue” i „V Magazine”. Za makijaż odpowiedzialny był Wilson, fryzury są dziełem Michała Bieleckiego, a produkcją zajęła się ekipa z Warsaw Creatives.