Lagerfeld to współczesny „człowiek renesansu” – projektuje dla trzech domów mody, fotografuje, jego wizerunki pojawiały się już na butelkach Coca-Coli, koszulkach, ma także swoją aplikację z emotikonkami na smartfona. Teraz został bohaterem książki „Where’s Karl?” będącej parodią i modową odpowiedzią na amerykańską kreskówkę znaną w Polsce pod tytułem „Gdzie jest Wally?”.
Bohaterka książki, fikcyjna blogerka modowa Florence de la Sabine (nazywana w skrócie Fleur) chce przeprowadzić z „cesarzem Karlem” wywiad, który z pewnością zapewni jej stronie rozgłos i wyróżni na tle innych blogerek. Lagerfeld jest jednak człowiekiem będącym jednocześnie „wszędzie i nigdzie” – Fleur rusza więc w poszukiwania Karla zaglądając w najpopularniejsze miejsca związane ze światem mody. Projektant Chanel może jednak być wszędzie: na MET Gali, na sesji zdjęciowej w Dubaju, w swojej pracowni w Paryżu albo w najmodniejszym kurorcie w Alpach. Bogato ilustrowana książka zabiera czytelników we wszystkie miejsca, w które zagląda blogerka oraz pokazuje osoby, jakie szukając Lagerfelda spotyka na swojej drodze. A nie są to przeciętne nazwiska. Na łamach książki, która ukaże się 15. września nakładem wydawnictwa Penguin Random House (jej koszt to 16 dolarów), znalazło się miejsce dla takich osobistości jak Anna Wintour, Naomi Campbell, książę William, Andre Leon Talley, a nawet Suri Cruise – wszystko to w postaci fantastycznych ilustracji autorstwa Michelle Baron. Już nie możemy się doczekać!