Brytyjska marka lifestylowa Barbour połączyła siły z GANNI w ramach dwuczęściowej współpracy. Świętują kunszt, dziedzictwo i długowieczność. W ramach współpracy, składającej się z kolekcji ready to wear oraz z upcyklingowej kolekcji „Re-Loved”, obie marki czerpią z rodzinnych miast South Shields w Wielkiej Brytanii i Kopenhagi w Danii.
Kolekcja GANNI x Barbour Re-loved obejmuje 50 ekskluzywnych, przerobionych ubrań wierzchnich, z których część została po raz pierwszy zaprezentowana na wybiegu podczas pokazu GANNI w Kopenhadze podczas Tygodnia Mody. Wykorzystując deadstockowe materiały, kolekcja łączy zorientowany na naturę projekt Barbour z delikatnymi kołnierzykami i haftami GANNI, dostępnymi w ofercie limitowanej. Każdy element kolekcji Re-loved jest całkowicie wyjątkowy, zachęcając klientów do zachowania ich na zawsze.
Tymczasem główna kolekcja składa się z dziewięciu ponadczasowych elementów, z których każdy wykonany jest z organicznej woskowanej bawełny i poliamidu z recyklingu, w tym dwóch płaszczy, czterech marynarek, dwóch czapek i spódnicy. Wszystko jest utrzymane w klasycznej, ziemistej palecie kolorów Barbour. Kolekcja wprowadza akcenty jaskrawej czerwieni, wraz z neonowym zielonym logo.
„Zawsze byłam wielką fanką marki Barbour. Ich odzież wierzchnia jest tak kultowa, że po prostu chcesz zachować ich elementy na zawsze, projekt jest tak ponadczasowy, a jakość jest po prostu tak dobra”, zauważa dyrektor kreatywny GANNI, Ditte Reffstrup. „Współpraca nad tymi dwiema kolekcjami była tak zabawnym procesem, że każda z nich ma bardzo wyraźny wyraz. Łączy nas głębokie zaangażowanie w odpowiedzialność, co sprawiło, że ta współpraca stała się jeszcze bardziej znacząca. Stworzyliśmy coś bardzo zabawnego i pełnego kontrastów, jednak wciąz pozostaje wierne DNA obu marek. Praca z twórcami o otwartych umysłach, którzy cenią rzemiosło, jest tym, co naprawdę napędza mój rytm”, dodaje.
Obie kolekcje GANNI x Barbour są dostępne w sprzedaży na stronie internetowej GANNI oraz w wybranych sklepach.