MODA
Ganni odkrywa współczesny ekskapizm w kolekcji pre-fall 2022
25.07.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
GANNI to marka z Kopenhagi, która kochają influencerki. Pojawiła się właśnie trzecia część kolekcji Pre-Fall 2022. Inspirowana jest pragnieniem ucieczki od współczesnego życia.
„Zespół i ja wybraliśmy się na małą wycieczkę na północne wybrzeże Danii, godzinę drogi od Kopenhagi. Po drodze rozmawialiśmy o tym charakterystycznym uczuciu, że żałujesz, że nie urodziłeś się w innym czasie. Chodzi tu o ucieczkę od współczesnego życia i przeniesienie się z powrotem do czasów, w których wszystko było bardziej wolne, w tym sensie, że np. nikt nie dokumentował każdego swojego kroku”, powiedziała dyrektor kreatywna marki Ditte Reffstrup.
„Zespół i ja wybraliśmy się na małą wycieczkę na północne wybrzeże Danii, godzinę drogi od Kopenhagi. Po drodze rozmawialiśmy o tym charakterystycznym uczuciu, że żałujesz, że nie urodziłeś się w innym czasie. Chodzi tu o ucieczkę od współczesnego życia i przeniesienie się z powrotem do czasów, w których wszystko było bardziej wolne, w tym sensie, że np. nikt nie dokumentował każdego swojego kroku”, powiedziała dyrektor kreatywna marki Ditte Reffstrup.
„Niedawno oglądałam stare rodzinne zdjęcia z wakacji. Są wyblakłe, bez retuszu i nie ma w nich nic idealnego. Do głowy przyszła mi wtedy myśl, że w tamtych czasach zdjęcia były bardziej wyjątkowe, ludzie naprawdę je cenili”, dodaje.
Odkrywając poczucie eskapizmu i nostalgii, Reffstrup stworzyła gamę ubrań i akcesoriów ready-to-wear. Wyblakłe kolory i nadruki nakładane są na wygodne topy, spódnice i sukienki, które kontrastują ze zwierzęcym printem, a także odważnymi odcieniami, takimi jak róż i jasna zieleń. Zabawne fasony, w tym bluzki z bufiastymi rękawami, zostały dodane do kolekcji, aby uzyskać zabawny akcent. Jeśli chodzi natomiast o akcesoria, w kolekcji znajdziemy na przykład robione na szydełku kapelusze typu bucket hat, które wyglądają wspaniale w połączeniu z chodakami.
Kontynuując zaangażowanie duńskiej marki w zrównoważony rozwój, kolekcja wykorzystuje materiał CIRCULOSE. Jest on w 100% wykonany z wyrzuconych tekstyliów bawełnianych.
Odkrywając poczucie eskapizmu i nostalgii, Reffstrup stworzyła gamę ubrań i akcesoriów ready-to-wear. Wyblakłe kolory i nadruki nakładane są na wygodne topy, spódnice i sukienki, które kontrastują ze zwierzęcym printem, a także odważnymi odcieniami, takimi jak róż i jasna zieleń. Zabawne fasony, w tym bluzki z bufiastymi rękawami, zostały dodane do kolekcji, aby uzyskać zabawny akcent. Jeśli chodzi natomiast o akcesoria, w kolekcji znajdziemy na przykład robione na szydełku kapelusze typu bucket hat, które wyglądają wspaniale w połączeniu z chodakami.
Kontynuując zaangażowanie duńskiej marki w zrównoważony rozwój, kolekcja wykorzystuje materiał CIRCULOSE. Jest on w 100% wykonany z wyrzuconych tekstyliów bawełnianych.