Marka postanowiła przeprowadzić krótkie wywiady z każdym ambasadorem marki. Dzięki temu mieli oni okazję podzielić się swoimi wrażeniami z testowania na co dzień wybranych modeli. W ten sposób Reebok Furylite zamierza podbić gusta znanych osób oraz fanów mody ulicznej nowoczesnym wzornictwem oraz technologiami, które zapewniają maksymalną wygodę noszenia.
Areta Szpura
Marta Wierzbicka wybrała Furylite Slip on Lux, ponieważ jako posiadaczka psa woli nosi buty bez sznurówek. Warto dodać, że aktorka była już wcześniej twarzą kampanii „Moje klasyki”. Natalia Nykiel stawia na Furylite New Woven, ponieważ świetnie uzupełniają jej sceniczny look. Założycielka Local Heroes, Areta Szpura dała sfotografować się w białym modelu, który pasuje do wszystkich jej szalonych looków. Na swoim koncie ma także zaprojektowanie modelu Ventilator, który wyprzedał się w ekspresowym tempie. Jimek z humorem deklaruje odwzajemnioną miłość do butów, które zawsze wybiera do studia nagraniowego oraz w których chętnie gra na bębnach. Alan Andersz uwielbia z kolei Furylite GM, które są pokryte kamuflującym moro.
Natalia Nykiel
Kampania jest bardzo energiczna, a zdjęcia obrazują silną i wyrazistą osobowość każdej postaci. Opatrzona hushtagiem #feeyourfury zachęca do uwolnienia swojego potencjału oraz wszelkich modowych eksperymentów. My też inspirujemy się Reebokiem na wiosnę!