MODA

Fotograf mody, Federico Sorrentino wykona sesję zdjęciową dla marki Mango

28.04.2019 Wojciech Szczot

Fotograf mody, Federico Sorrentino wykona sesję zdjęciową dla marki Mango
Fot. Materiały prasowe

Marka Mango realizuje nowy projekt. #MangoNewVoices to konkurs skierowany do młodych i kreatywnych twórców, którzy oprócz nagrody pieniężnej mają szansę zrealizować kampanię dla znanej na całym świecie marki Mango. Spośród 1000 artystów wybrany został Federico Sorrentino, fotograf, który wykona sesję zdjęciową do nowej kampanii Mango oraz przekazana mu zostanie nagroda w postaci 10 tysięcy euro. 

W ramach kampanii „New Voices” na sezon wiosna/lato 2019, mającej na celu wspieranie oraz promocję nowych talentów, Mango ogłosiło konkurs fotograficzny dla młodych i kreatywnych osób. Jury w składzie – ambasadorka marki Sofia Sánchez de Betak, fotograf Dan Martensen, stylistka Aleksandra Woroniecka oraz zespół Mango – spośród prac młodych talentów wyłoniło zwycięzcę, którym został Federico Sorrentino, włoski fotograf mody mieszkający w Mediolanie. Pokonując 1000 uczestników, zwycięskiemu fotografowi udało się zaskoczyć jury swoją kreatywną propozycją, dzięki czemu w ramach nagrody wykona sesję zdjęciową dla marki.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Federico Sorrentino (@federicosorrentino_o)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Federico Sorrentino (@federicosorrentino_o)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Federico Sorrentino (@federicosorrentino_o)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Federico Sorrentino (@federicosorrentino_o)

Nowa kampania „New Voices” podkreśla znaczenie i siłę kultury we współczesnym społeczeństwie. Z takimi hasłami jak „Let’s build the future, together”, „Our dreams will inspire culture” i „We believe in the power of community” kampania wysuwa na pierwszy plan kreatywne talenty występujących w niej modeli i modelek: artystek Jolie AlienSaszy Piwowarowej, aktywistki Adwoy Aboah, sportową pasję Luny Bijl jako kierowcy quadów czy przedsiębiorczy charakter aktora Patricka Schwarzeneggera. Wszyscy zaangażowani w projekt marki wyraźnie odzwierciedlają jej wartości i pokazują, jak ważna jest kultura w społeczności, w której funkcjonujemy.