Już po raz drugi PUMA wraz ze swoją globalną ambasadorką Duą Lipą, prezentują kolejną odsłonę wspólnej kolekcji Flutur. Najnowsze projekty nawiązują do wywodzącej się z Londynu kultury rave’u.
Puma „Flutur”
Flutur to przede wszystkim jaskrawe kolory oraz dopasowane kroje, których nie brakuje podczas tanecznych imprez rave’owych. Kolekcję wypełniają żywe odcienie różu, pomarańczowego i fioletu, holograficzne detale, a kroje nawiązują do retro sylwetek sportowych. Wszystko mieści się w najgorętszych trendach. Motylkowy logotyp Dua Lipa inspirowany jest ulotkami imprez rave’owych z lat 90. i reprezentuje przemianę oraz nowe początki, które są trwale zakorzenione w tej barwnej kulturze. Ten w połączeniu z kultowych logotypem kota marki PUMA, tworzy spójną identyfikację, która pojawia się na większości produktów z kolekcji.
„Motyl reprezentuje metamorfozę i nowe początki. Już podczas pracy nad pierwszą kolekcjąmiał on dla mnie ogromne znaczenie. Teraz, przechodząc do nowej odsłony mojej współpracy z PUMA, to znaczenie umocniło się jeszcze bardziej. Czuję, jakby dojrzewało to we mnie wraz z postępem naszej współpracy.” – mówi Dua Lipa.
Kolekcja obejmuje ponad 30 produktów, a wśród nich dres T7 czy buty CELL Dome King, stworzone przez ambasadorkę. Produkty unisex występują w szerokiej gamie rozmiarów, tak aby mógł cieszyć się nimi każdy. Zdjęcia do kampanii wykonał Jordan Hemingway, a choreografią video zajął się John Byrne. U boku ambasadorki wystąpili także tancerze towarzyszący jej podczas trasy „FutureNostalgia”. Video BTS można obejrzeć tutaj.
Kolekcja PUMA x Dua Lipa Fultur Drop 2 dostępna jest na PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.