Na otwarciu butiku pojawiło się sporo osób ze środowiska modowego. Goście mieli okazję zobaczyć zapowiedź dwóch nowych linii. BASIC będzie uniwersalną serią ubrań skierowanych do mężczyzn i kobiet w każdym wieku i o różnych upodobaniach. Elitarne PREMIUM powstaje natomiast z myślą o bardziej wymagających i zamożnych klientach.
Łukasz Jemioł przedstawił również plany na przyszłość. Z okazji 10 lat istnienia marki zamierza zaprezentować cztery pokazy mody, jedenaście kampanii pr-owych i wizerunkowych oraz album 10-lecia marki Łukasz Jemioł. Chce również odbyć osiem spotkań z klientkami w największych miastach Polski.
Projektant nie krył radości z butiku: „Jestem szczęśliwy i podeksytowany otwarciem flagowego butiku. Tym bardziej, że otwieram go z pełną świadomością 10 lat moich doświadczeń z modą, z klientami, ze świadomością rynku i jego potrzeb. Dla mnie zawsze najważniejsze była satysfakcja klientek, które dzięki mediom i podróżom doskonale znają światowe trendy, a jednocześnie są świadome czego szukają i czego potrzebują w moich kolekcjach. Jestem projektantem, który wsłuchuje się w ich marzenia i oczekiwania. Nie ma dla mnie większej nagrody niż uśmiech, zadowolenie i szczęście na twarzach kobiet, które chodzą w moich ubraniach ze świadomością, że wygladają w nich kobieco i z klasą. Od lat pomagają mi partnerzy businessowi, bez ktorych pomocy i wsparcia nie mógłbym rozwijać marki. Dziękuję wszystkim, którzy byli, są i będą ze mną , którzy mi zaufali oraz kibicują naszej zespołowej pracy. Proszę trzymać za nas kciuki! Do zobaczenia na ulicy Mokotowskiej 26. Zapraszam!“