Ten włoski dom apogeum swojej świetności zyskał dzięki głównej aktorce amerykańskiego serialu „Sex and the City” – Carrie Bradshaw. Słynny model torebki o nazwie „bagietka” sprzedawał się w tysiącach egzemplarzach dziennie, po emisji każdego odcinka. Kiedy każda przecięta kobieta posiadała torebkę z logiem odwróconych liter F, marka straciła na wartości, a z czasem stała się obciachowa. Obecnie Fendi to prawdziwy luksus. Duet w postaci Karla Lagerfelda i Silvii Venturini Fendi zmienił markę na ekskluzywny dom mody, który kontynuuje swoje rzemiosło. Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 2015 to kolejna interpretacja skóry i futra. Prosta linia, minimalistyczne fasony i naturalne barwy sprawiły wrażenie monumentalnych, luksusowych kreacji. Projektanci powielają pomysł z poprzedniego sezonu, aranżując żywe kwiaty. Najwidoczniej egzotyczna strelicja to ulubiony kwiat Lagerfelda. Mistrz innowacji postawił również na wygodę, projektują puchowe płaszcze, które jak wiemy są idealne na mroźne dni. Efekt finalny? Gotowe do noszenia, praktyczne i totalnie luksusowe.