MODA

Fashion PR Talks: kampania Opportunity Call

01.12.2016Redakcja

Inspiracją do nowej kampanii Fashion PR Talks, była legenda opowiadana przez Christiana Diora. Z informacji prasowej dowiedzieliśmy się, że słynny projektant twierdził, że o zostaniu projektantem zadecydował czysty przypadek. Według zabobonnego kreatora była to pozłacana, metalowa gwiazdka, oderwana od piasty koła wozu konnego. To ona doprowadziła Diora do Marcela Boussaka, francuskiego potentata branży tekstylnej, który postanowił zainwestować w pierwszy butik Diora. Olka Kaźmierczak wykorzystała tę historię do stworzenia kampanii #OPPORTUNITYCALL. Przekonuje, że zamiast czekać na sygnały i wyczekiwać idealnego momentu, jak to miało miejsce w przypadku Diora, lepiej zacząć podejmować świadome decyzje. A te dotyczące rozwoju i edukacji nigdy nie powinny być przypadkowe. „Zamiast czekać na złotą gwiazdkę, spójrz w głąb siebie – nie oglądaj się na innych, w lustrzanym odbiciu znajduje się wszystko to, czego potrzebujesz“ - twierdzi Olka. Do tego zachęcają też hasła, wręcz nawołujące do działania, takie jak: I think you should just go for it; If you are waiting for a sign, this is it; oraz How about yes? Ciężko nie skorzystać z tej bogatej oferty, ponieważ mentorami Fashion PR Talks są świetni specjaliści, pracujący w biznesie mody od wielu lat. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, zajrzyjcie na stronę Fashion PR Talks, aby wybrać najciekawsze dla was warsztaty. Szkolenia odbywają się we czwartki, piątki i soboty w siedzibie akademii przy ul. Mikołaja Kopernika 34/405 w Warszawie. My zawsze jesteśmy na tak, jeżeli chodzi o rozwój oraz zdobywanie wiedzy.    
Czytaj dalej