PacSun i Emma Chamberlain ponownie łączą siły, by razem stworzyć wiosenną kampanię marki na 2022 rok.
Kampania skupia się na patrzeniu w przyszłość i marzeniu o eskapizmie. YouTuberkę sfotografowano w żywych barwach na plaży. Emma Chamberlain ma na sobie pastelowe stylizacje, pozując na tle błękitnego nieba. Kampania będzie obejmować działania cyfrowe, takie jak rozszerzona rzeczywistość i wirtualne doświadczenia, a także debiut pierwszej gry wideo PacSun zatytułowanej „PacSun the Game”, która jest już dostępna w aplikacji PacSun w App Store.
„Cieszymy się, że możemy po raz drugi współpracować z Emmą Chamberlain”, powiedziała w oświadczeniu Brieane Olson, prezes PacSun. „Jest tak autentyczną ikoną głosu i stylu dla naszej społeczności i cieszymy się, że możemy kontynuować naszą wspólną podróż, gdy PacSun wkroczy dalej w metawers”, dodaje.
Kampania obejmuje doświadczenie wirtualnej rzeczywistości, w którym Chamberlain występuje jako jej osobisty awatar, co oznacza, że po raz pierwszy pojawiła się w meta wszechświecie jako jej cyfrowa jaźń.
„Widzę każdego, kto nosi tę kolekcję PacSun. Jest to bardzo różnorodna estetyka ale mimo to wciąż jest spójna. Jest w niej wiele różnych wibracji, czuję, że każdy może znaleźć w niej coś dla siebie”, powiedziała Chamberlain. „Zamierzam skłaniać się w stronę dzianin, naprawdę po prostu kocham dzianiny, rzeczy, które są rozciągliwe, mają zabawne wzory. Tego lata chcę czuć się komfortowo… nie czuć się ograniczoną, po prostu wolną i swobodną”, dodaje.
Kampania skupia się na patrzeniu w przyszłość i marzeniu o eskapizmie. YouTuberkę sfotografowano w żywych barwach na plaży. Emma Chamberlain ma na sobie pastelowe stylizacje, pozując na tle błękitnego nieba. Kampania będzie obejmować działania cyfrowe, takie jak rozszerzona rzeczywistość i wirtualne doświadczenia, a także debiut pierwszej gry wideo PacSun zatytułowanej „PacSun the Game”, która jest już dostępna w aplikacji PacSun w App Store.
„Cieszymy się, że możemy po raz drugi współpracować z Emmą Chamberlain”, powiedziała w oświadczeniu Brieane Olson, prezes PacSun. „Jest tak autentyczną ikoną głosu i stylu dla naszej społeczności i cieszymy się, że możemy kontynuować naszą wspólną podróż, gdy PacSun wkroczy dalej w metawers”, dodaje.
Kampania obejmuje doświadczenie wirtualnej rzeczywistości, w którym Chamberlain występuje jako jej osobisty awatar, co oznacza, że po raz pierwszy pojawiła się w meta wszechświecie jako jej cyfrowa jaźń.
„Widzę każdego, kto nosi tę kolekcję PacSun. Jest to bardzo różnorodna estetyka ale mimo to wciąż jest spójna. Jest w niej wiele różnych wibracji, czuję, że każdy może znaleźć w niej coś dla siebie”, powiedziała Chamberlain. „Zamierzam skłaniać się w stronę dzianin, naprawdę po prostu kocham dzianiny, rzeczy, które są rozciągliwe, mają zabawne wzory. Tego lata chcę czuć się komfortowo… nie czuć się ograniczoną, po prostu wolną i swobodną”, dodaje.