STYL ŻYCIA

Emma Chamberlain powiększyła swoją markę o letnie lemoniady matcha

02.06.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Emma Chamberlain powiększyła swoją markę o letnie lemoniady matcha

Marka modelki Emmy Chamberlain, Chamberlain Coffee, połączyła siły z bezcukrową marką napojów Swoon, aby stworzyć nowy napój Matcha Lemonade.

Orzeźwiający napój pojawia się po pięciokrotnej wyprzedaży Chamberlain Coffee Matcha. Dostrzegając miłość fanów do herbaty, gwiazda YouTube połączyła siły ze Swoon, aby stworzyć lemoniadę słodzoną owocami mnicha z ziemistym smakiem Matcha. Zapakowany w puszkę o pojemności 12 uncji napój zawiera 70 mg czystej kofeiny, prawie tyle samo, ile znajduje się w filiżance kawy. Lemoniadą można delektować się z lodem lub pić ją bezpośrednio z puszki.

Chamberlain Coffee x Swoon Matcha Lemonade kosztuje 3,49 USD za puszkę i jest już dostępna na stronach internetowych Chamberlain Coffee oraz Swoon, a także w GoPuff w Los Angeles, Nowym Jorku, Chicago, Erewhon, Mother’s Market, Foxtrot i Fresh Time Market.