Emma Chamberlain jest jedną z największych gwiazd mediów społecznościowych tego pokolenia. Zarówno Ci młodsi jak i starsi kochają ją.
Modelka ma zaledwie 21 lat i nie tylko wspięła się na szczyty platform takich jak YouTube, Instagram czy TikTok, ale także nie raz została okrzyknięta ikoną stylu. W ostatnich latach Chamberlain ściśle współpracowała z Nicolasem Ghesquière, dyrektorem kreatywnym Louis Vuitton. Często bywała na pokazach marki w Paryżu jako ambasadorka.
Z pomocą swojego stylisty Jareda Ellnera Chamberlain pojawiła się na najbardziej ekskluzywnych wydarzeniach tego roku, takich jak Met Gala i Vanity Fair Oscar Party, mając na sobie projekty Louisa Vuittona i nie tylko.
„Ma niewiarygodny styl. Jest naprawdę wymarzonym klientem i osobą, z którą można pracować, ponieważ ma niezwykłe wyczucie stylu i dobre oko. Praca z nią nie wymaga wysiłku ”, powiedział Jared Ellner.
Modelka ma zaledwie 21 lat i nie tylko wspięła się na szczyty platform takich jak YouTube, Instagram czy TikTok, ale także nie raz została okrzyknięta ikoną stylu. W ostatnich latach Chamberlain ściśle współpracowała z Nicolasem Ghesquière, dyrektorem kreatywnym Louis Vuitton. Często bywała na pokazach marki w Paryżu jako ambasadorka.
Z pomocą swojego stylisty Jareda Ellnera Chamberlain pojawiła się na najbardziej ekskluzywnych wydarzeniach tego roku, takich jak Met Gala i Vanity Fair Oscar Party, mając na sobie projekty Louisa Vuittona i nie tylko.
„Ma niewiarygodny styl. Jest naprawdę wymarzonym klientem i osobą, z którą można pracować, ponieważ ma niezwykłe wyczucie stylu i dobre oko. Praca z nią nie wymaga wysiłku ”, powiedział Jared Ellner.
Emma Chamberlain była jedną z pierwszych gwiazd, które przyjęły odrodzenie trendu późnych lat 90. dodając do swoich stylizacji siateczkowe elementy, takie jak vintage’owe crop topy od Paul Frank lub Von Dutch oraz spodnie cargo z niskim stanem połączone z mokasynami Louis Vuitton.
„Emma wygląda ponadczasowo, bez względu na to, co robi. Ma umiejętność łączenia nowych rzeczy z tymi vintage. Sprawia, że wszystko wygląda klasycznie”, dodał Ellner. „Jej stylizacje przypominają mi modę z wczesnych lat 90. Potrafi czerpać z wielu różnych źródeł. Zawsze sprawia, że coś wygląda naturalnie, ponieważ jest bardzo elastyczna”.
Odkąd weszła na scenę YouTube jako 16-latka, gwiazda mediów społecznościowych rozpoczęła własne przedsięwzięcia biznesowe, w tym własną firmę kawową Chamberlain Coffee. Pełniła także funkcję dyrektora kreatywnego linii kosmetyków Bad Habit Beauty. Ostatnio została mianowana ambasadorką Cartiera, nosząc elementy francuskiej luksusowej biżuterii na gali Met 2022.