MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Emily Ratajkowski rusza z własną linią kostiumów kąpielowych
10.11.2017 Michalina Murawska
Kilka dni temu na Instagramie modelki pojawiło się zdjęcie w beżowym kostiumie w groszki z dopiskiem „sneak peek” oraz odnośnikiem do konta Inamorata Swim. Po kliknięciu w link, zostajemy przekierowani na profil ze zdjęciami Emily oraz inspiracyjnymi fotografiami plaż i modelek, w tym Kate Moss czy Gisele. Internauci szybko zgadli, że jest to zapowiedź nowego projektu Ratajkowski, jakim będzie własna marka kostiumów kąpielowych.
Informację potwierdza również amerykańska edycja Harper’s Bazaar, która odkryła, że firma rzekomo należąca do Emily, czyli Emrata Holdings LCC, w sierpniu tego roku nabyła prawa autorskie do nazwy Inamorata Swim, którą zainspirował język włoski. „Inamorata” jest bowiem określeniem na kobietę, w której ktoś jest zakochany. Jeśli wierzyć plotkom, branża kostiumów kąpielowych niedługo może przejść niemałe trzęsienie, ponieważ połączenie Emily Ratajkowski oraz projektów w bardzo vintage’owym stylu brzmi jak przepis na gwarantowany sukces.