MODA
Emily Ratajkowski jest gwiazdą wiosennej kampanii reklamowej Marc Jacobs
14.05.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Emily Ratajkowski występuje w zupełnie nowej kampanii Marca Jacobsa na sezon wiosenny 2023, świętującej nową kolekcję monogramów marki.
Jest to swego rodzaju uhonorowanie długotrwałej relacji między Marciem Jacobsem a modelką, która po raz pierwszy pojawiła się na pokazie marki wiosną 2016 r. Q kampanii Ratajkowski zwraca uwagę na charakterystyczny nadruk z monogramem. Modelka dołącza do Iriny Shayk i Kendall Jenner, które wystąpiły w poprzedniej wiosennej kampanii marki.
Po raz pierwszy zaprezentowany na wybiegu marki na jesień 2023 r., nadruk z monogramem Marca Jacobsa przechodzi odświeżenie na sezon wiosenny, pojawiając się w lookach ready-to-wear i akcesoriów. Oferując kontynuację bezpłciowej ekspresji marki i indywidualistycznego etosu, SS23 przedstawia torby na ramię z czarnej skóry i płótna ozdobione napisami w kształcie łańcuszka, obok dżinsów, gorsetów i rękawiczek.
Odwiedź stronę internetową marki, aby kupić rzeczy z nowej kolekcji.