Każda praca duetu fotografów Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika ma charakterystyczny dla nich, nieco offowy rys. Dzięki magii obiektywu są w stanie wydobyć piękno z najmniejszych detali i uchwycić modę w scenografii codzienności. Kampania dla Avenue 303 to kwintesencja ich stylu – tłem stały się warszawska, wiekowa kamienica, pokoje z ogromną biblioteczką, gra światła wpadającego przez wpół zasunięte rolety. W roli głównej, jako twarz marki w aktualnym, jesienno-zimowym sezonie wystąpiła jedna z najlepszych modelek agencji D’Vision, Emilia Nawarecka (pracowała m.in. dla Dolce&Gabbana oraz Céline).
Właścicielka 303 Avenue, od kilku lat jest autorką stylizacji znanej z ekranu Magdy Gessler, ubiera też inne polskie gwiazdy, ale także, a może przede wszystkim, polską „ulicę”. Od lat też stawia w modzie na klasykę i tzw. basic – chodzi o to, żeby jedną rzecz można było zestawiać na kilka sposobów, niezależnie od panujących trendów. W tym sezonie królują obszerne płaszcze z lamowanym jedwabiem, wełniane ponczo, grube swetry z warkoczem i miksem wełen oraz obszerne chusty i szale, które pozwolą stylowo przetrwać nadchodzące chłody. Nie zabrakło też mini spódniczek – bombek i tych z delikatnymi plisami, to m.in. dzięki nim Avenue 303 stało się tak popularne wśród klientek. Sporo jest w kolekcji również odniesień od mody męskiej – garniturowe spodnie czy zestawy z marynarką związaną w talii cienkim paskiem plus klasyczne półbuty – fanki nieco androgynicznego sznytu będą zachwycone.
Za stylizację Emilii odpowiada stylistka Elle, a wcześniej Harper’s Bazaar, Karolina Gruszecka, która sama jest fanką przekornego „tomboy look”. Całość idealnie spójna i za to dajemy 303 Avenue ogromny plus.