Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, wraz z nowoczesnym domem mody Paco Rabanne prezentują kapsułę na sezon wiosna-lato 2023. Dzięki wizualnej uczcie złożonej z soczystych kolorów i dynamicznych fasonów.
Stymuluje ona zmysły wzroku, dotyku i dźwięku. Każdy element został przemyślany i wykonany tak, aby wzbudzać emocje i zachęcać miłośników i miłośniczki mody do odkrycia swojej najbarwniejszej strony. Kapsuła składa się z 40 elementów: 20 ubrań, 17 dodatków i 3 modeli butów, inspirowanych kultowymi stylizacjami Paco Rabanne. Jej mocnymi stronami są wykorzystanie metalu i wybór innowacyjnych fasonów połączonych z żywymi, letnimi kolorami.
Kapsule Paco Rabanne dla Zalando towarzyszy kampania, w której występują twarze nowej generacji: francuska piosenkarka i autorka tekstów Crystal Murray, modelka i DJ-ka Dustin Muchuvitz oraz modelka Aj Yel. Stylizacje zostały stworzone przez Glena Mbana i są wyrazem radości i zabawy modą poprzez odkrywanie na nowo luksusu w indywidualnym wymiarze.
Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury w Zalando mówi: ” Kapsuła Paco Rabanne stanowi kolejny, duży krok by stać się miejscem pierwszego wyboru dla mody z kategorii Designer. Dzięki doświadczeniu, dostarczamy naszym klientom luksusowych inspiracji modowych i łączymy ich z markami w wyjątkowy, spersonalizowany sposób. Nasza współpraca z domem mody Paco Rabanne ucieleśnia ten kierunek, łącząc kreatywną wizję marki z różnorodnym i inspirującym doświadczeniem zakupowym, które oferujemy nowej generacji klientów produktów luksusowych w kategorii Designer”.