Pokaz AMI Alexandre Mattiussi na sezon wiosna/lato 2023 był czymś wyjątkowym. Wystawiona w Bazylice Sacré Cœur monumentalna prezentacja pomijała Paryż, miasto, któremu poświęcona była cała wystawa i kolekcja. Teraz AMI powraca do podstaw mody i fotografii, aby zwrócić uwagę na swoją kolekcję SS23 we własnej kampanii Michaela Baileya-Gatesa.
Współpraca Gatesa i AMI trwa już pięć kampanii, dzięki wieloletniej współpracy w celu stworzenia skromnych zdjęć pięknie minimalistycznych kolekcji AMI. To samo podejście przyjęto w przypadku najnowszej kampanii w której wzięli udział aktor znany z serialu Teen Wolf, Dylan O’Brien oraz supermodelka z lat 90., Kristen McMenamy.
Współpraca Gatesa i AMI trwa już pięć kampanii, dzięki wieloletniej współpracy w celu stworzenia skromnych zdjęć pięknie minimalistycznych kolekcji AMI. To samo podejście przyjęto w przypadku najnowszej kampanii w której wzięli udział aktor znany z serialu Teen Wolf, Dylan O’Brien oraz supermodelka z lat 90., Kristen McMenamy.
Kampania jest kameralna, cicha, spokojna i nie opiera się na odważnych rekwizytach ani kolorach, aby wywrzeć wrażenie. Zamiast tego zdjęcia i ubrania mówią same za siebie. Prążkowany, granatowo-biały podkoszulek O’Brien w paski jest idealnie paryski, a koszulka polo z długimi rękawami, w marynistycznej kolorystyce, została przeprojektowana. Dodano do niej granatowe cekiny, które spokojnie mogą rywalizować z widokiem wieży Eiffela nocą.
Garnitury, żakiety, sukienki i prześwitujące topy pasują do siebie, tworząc komplety stworzone do przetańczenia całej nocy w paryskich klubach. Kolekcję można kupić online i w sklepach stacjonarnych marki.