Dua Lipa, światowa gwiazda pop oraz sportowa marka PUMA ogłaszają pierwszą współpracę! Jej efektem jest kapsułowa linia o nazwie „Flutur”. 18 grudnia do sprzedaży trafią inspirowane latami 90-tymi ubrania i buty, będące zapowiedzią pełnej kolekcji, która ujrzy światło dzienne w 2022 roku.
PUMA x DUA
„Motyle są dla mnie czymś więcej niż tylko pięknymi stworzeniami. Reprezentują transformację, nadzieję i metamorfozę. W ciągu ostatniego roku motyl stał się dla mnie szczególnie symboliczny i znaczący.” – mówi Dua Lipa. „Nazwa kapsuły, „Flutur”, to albańskie słowo oznaczające motyla. Wybrałam je, aby oddać hołd moim korzeniom, jednocześnie celebrując nowy początek z marką PUMA.”
Motywem przewodnim kolekcji jest logotyp, który powstał z połączenia paska Formstripe z charakterystycznym dla artystki opalizującym motylem. Opalizujący logotyp pojawia się na uniwersalnych fasonach: czarno-białych koszulkach oraz czarnej, oversize’owej bluzie z kapturem. Model Mayze Flutur posiada czarną, skórzaną cholewkę, zygzakowate szwy na czubku, charakterystyczne logo Dua Lipy na języku i wkładce oraz dwa zestawy sznurówek.
Kampanię uchwycił niemiecki fotograf, Daniel Sannwald, który w przeszłości współpracował z największymi gwiazdami muzyki, w tym z ambasadorką PUMA. Jego twórczy geniusz przenosi nas do psychodelicznej baśni, w której widzimy metamorfozę Dua z poczwarki w motyla – z ciemności do technikoloru. Artystka została uchwycona na czarno-białym tle, z kolorowym oświetleniem i efektami wizualnymi, które pomogły stworzyć tę magiczną transformację będącą prawdziwym odzwierciedleniem inspiracji kolekcji.
Premiera kapsuły PUMA x Dua Lipa „Flutur” odbędzie się 18 grudnia. Produkty dostępne będą za pośrednictwem PUMA.com i w wybranych sklepach partnerskich.