MODA

Druga edycja kampanii „Szalone Możliwości” TK Maxx

06.10.2016 Redakcja Fashion Magazine

Druga edycja kampanii „Szalone Możliwości” TK Maxx

Pierwsza reklama została zatytułowana „Balet na motorze” i wystąpiła w nim światowej sławy kaskaderka Sarah Wignot. Dziewczyna pokazała swoje imponujące akrobacje na motocyklu, jednocześnie zachwalając swoje zdobycze w sklepie, czyli zwiewną sukienkę oraz skórzaną kurtkę. To właśnie te znaleziska zainspirowały ją do spróbowania swoich sił na motocyklu.

Drugi klip to historia, która rozgrywa się w nieco innych okolicznościach. „Kosmiczna odyseja”, bo taki ma tytuł, to historia astronautki, która w TK Maxx znalazła niezawodne kosmetyki i dzięki temu udało jej się wyposażyć całą załogę w produkty.

Jak powiedziała Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director w TK Maxx „TK Maxx to istna kopalnia skarbów. Klienci często opowiadają nam o swoich niezwykłych znaleziskach i o ich fantastycznych cenach – to najlepsza definicja Szalonych Możliwości. Nowa kampania przedstawia prawdziwie doświadczenia klientów TK Maxx w zabawnym świetle. Mamy nadzieję, że zachęcą one nowych oraz dotychczasowych fanów naszego konceptu do wejścia w świat znanych marek w doskonałych cenach. Szalone Możliwości mogą być niezwykłym, designerskim produktem, który wydawał się być poza zasięgiem. Może być możliwością odświeżenia swojej szafy lub mieszkania, dzięki wyjątkowym dodatkom. Może być również szansą, by spróbować czegoś nowego.”

Co więcej, premierze kampanii towarzyszyło wyjątkowy event, na którym pojawiło się wiele znanych osób, między innymi Areta Szpura z duetu Local Heroes czy Osi Ugonoh, które nie tylko miały okazję zobaczyć co w najbliższym czasie pojawi się na sklepowych półkach, ale również w kreatywny sposób spędzić czas. Zdjęcia z wydarzenia możecie zobaczyć w naszej galerii!